روسیه از عدم تحویل راکت ها که روسیه را تهدید کند، استقبال نمود

© Sputnik / Dmitry Astakhov /  مراجعه به بانک تصاویر Председатель правительства РФ Дмитрий Медведев
Председатель правительства РФ Дмитрий Медведев - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.05.2022
عضو شوید
دیمیتری مدودف، معاون رئیس شورای امنیت فدراسیون روسیه، از تصمیم امریکا مبنی بر امتناع از تحویل راکت های که میتواند روسیه را تهدید کند، استقبال کرد.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری مدودف، معاون رئیس شورای امنیت فدراسیون روسیه، تصمیم امریکا برای عدم ارائه دستگاه های راکتی به اوکراین را که قادر به حمله به روسیه هستند، منطقی خواند، زیرا در آن زمان مسکو مراکز تصمیم‌گیری را هدف قرار خواهد داد.
Председатель правительства РФ Дмитрий Медведев - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.05.2022
مدودف: شرایط زیلنسکی برای آتش بس کاملاً غیرقابل اجرا است
مدودف در کانال تلگرام خود نوشته است: "بایدن گفت که ایالات متحده سیستم های راکت با قابلیت حمله به روسیه را به اوکراین تحویل نمی دهد. طبعاً، این اقدام منطقی است! در غیر، قوای مسلح روسیه هنگام حمله به شهرهای ما تهدید خود را برآورده کرده و به مراکز این تصمیمات جنایتکارانه حمله خواهند کرد. نیازی به توضیح نیست" .
پیشتر رویتر گزارش داده بود که جو بایدن، رئیس جمهور امریکا تصمیم خود را مبنی بر عدم تامین دستگاه راکت انداز به کیف که قادر به حمله به خاک روسیه هستند، اعلام کرده است. به گفته این آژانس، اظهارات رئیس دولت در شرایطی ارائه شده است که گزارشات درباره ارسال آتی دستگاه راکت پرتاب چندگانه امریکایی به اوکراین منتشر شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала