لاوروف کشورهای اروپا را تحریک کننده نئونازیسم در اوکراین نامید

© Sputnik / Vladimir Pesnya /  مراجعه به بانک تصاویر لاوروف:هیچ ثبوتی از دخالت روسیه در انتخابات امریکا وجود ندارد
لاوروف:هیچ ثبوتی از دخالت روسیه در انتخابات امریکا وجود ندارد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.05.2022
عضو شوید
لاوروف گفت که فرانسه نقش‌ فعال را در تحریک نئونازیسم در اوکراین بازی می نماید.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه طی مصاحبه ای با شبکه تلویزیونی فرانسوی TF1 گفت که متأسفانه فرانسه یکی از نقش های مهم را در تحریک نئونازیسم اوکراین بازی می نماید.
لاوروف افزود: "متاسفانه، از نظر تحریک ناسیونالیسم اوکراینی، نئونازیسم، فرانسه یکی از نقش های ابتکاری را ایفا می کند. ما از دیدن این موضوع ناراحت هستیم."
 Владимир Зеленский и Эммануэль Макрон прощаются после  встречи в Нормандском формате в Елисейском дворце - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.04.2022
فرانسه کمک نظامی خود را به اوکراین افزایش می‌دهد
به گفته وی، پاریس فعالانه با موضوع تدارکات به اوکراین، از جمله تسلیحات تهاجمی، "خواستار جنگ تا پیروزی"، "شکست دادن روسیه" سروکار دارد.
وزیر روسیه به این نتیجه رسید: "این تنها به این معنی است که تمام خواسته های چندین ساله ما از غرب با دعوت به مذاکره در شرایط برابر نه تنها شنیده نشد، بلکه عمدا نادیده گرفته شده است. بدان معنی است که غرب هرگز خواهان همکاری مشترک المنافع و برابر با فدراسیون روسیه نبود".
پیش از این رادیو اسپوتنیک گزارش داده بود که یک فرانسوی که از اوکراین برگشته است و ماکرون را به تامین سلاح برای نازی ها متهم کرده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала