Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وعده یونایتد به ستاره بارسا: بیشتر از همه به تو دستمزد می‌دهیم

© REUTERS / Vincent WestФутболисты Андер Капа и Френки де Йонг во время матча FC Barcelona - Athletic Bilbao
Футболисты Андер Капа и Френки де Йонг во время матча FC Barcelona - Athletic Bilbao - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.05.2022
عضو شوید
منچستریونایتد برای این که بتواند نظر فرنکی دی‌یونگ را جلب کند، به وی وعدۀ دستمزد نجومی و بالاتر از همه را داده‌است.
به گزارش اسپوتنیک، اریک تن‌ هاگ هالندی که به تازگی هدایت شیاطین سرخ را به عهده گرفته‌است، قصد دارد تا تیمش را به بهترین شکل ممکن تقویت کند و در فصل آینده برای همه عناوین با تیم‌های بالای جدول بجنگد.
یکی از بازیکنانی که وی در نظر دارد تا به خدمت بگیرد، فرنکی دی‌یونگ، شاگرد سابقش و ستاره فعلی بارسلونا است. دی‌‌یونگ اما قصد ندارد تا از بارسلونا جدا شود و می‌خواهد برای سال‌های طولانی در باشگاه کاتالانی توپ بزند.
از سویی هم بارسلونا به دلیل مشکلات اقتصادی تمایل به فروش این بازیکن دارد و آماده است تا در صورت رضایت دی‌یونگ با یونایتد وارد مذاکره شود.
با این حال، یونایتد قصد دارد تا برای جلب رضایت دی‌یونگ، به وی وعدۀ دستمزد نجومی و بالاتر از همه بازیکنان را بدهد و با این ترتیب وی را اغوا کند.
طبق گزارش نشریه انگلیسی دیلی استار، شیاطین سرخ به دی‌یونگ دستمزد 395 هزار پوند در هفته ارائه داده که بالاتر از همه بازیکنان است. در حال حاضر داوید دخیا 375 هزار پوند در هفته دستمزد می‌گیرد و بیشترین دستمزد در میان ستاره‌های این تیم است.
به این ترتیب دی‌یونگ با دریافت 24 میلیون پوند در هفته، به پردرآمدترین ستاره اولدترافورد تبدیل خواهد شد و می‌تواند زیر نظر سرمربی سابق خودش کار کند.
این در حالی‌ست که دی‌یونگ به دلیل عدم حضور منچستریونایتد در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، تمایل ندارد تا راهی اولدترافورد شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала