Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وعدۀ جذاب مسی به هواداران پاریسن‌جرمن+ عکس

© REUTERS / Pascal Rossignol Лионель Месси из Пари Сен-Жермен во время тренировки
Лионель Месси из Пари Сен-Жермен во время тренировки  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.05.2022
عضو شوید
لیونل مسی می‌گوید که فصل بعد متفاوت از فصلی که پاریسن‌جرمن سپری کرد، خواهد بود و وی تلاش می‌کند تا بهترین عملکرد را داشته باشد.
به گزارش اسپوتنیک، تابستان گذشته و پس از این که بارسلونا به دلیل مشکلات اقتصادی موفق به تمدید قرارداد لیونل مسی نشد، وی به عنوان بازیکن آزاد به پاریسن‌جرمن پیوست تا در کنار نیمار و امباپه، مثلث مخوفی را تشکیل دهد.
مسی شروع خوبی در پاریسن‌جرمن نداشت و نمایش او انتقادهای را به دنبال داشت زیرا آمار گُل‌های او با لباس تیم پاریسی‌ بسیار دور از انتظار و اندک بود.
لئو در رقابت‌های داخلی، در مجموع 26 بازی انجام داد و موفق به زدن 6 گُل و 14 پاس گُل شد. وی در لیگ قهرمانان 7 مسابقه انجام داد و 5 گُل به ثمر رساند اما مانع حذف تیمش برابر رئال مادرید نشد.
حذف زودهنگام پی‌اس‌جی خشم هواداران پاریسن‌جرمن را به همراه داشت و آن‌ها حتی ستاره‌هایی چون مسی و نیمار را در ورزشگاه پارک دِ پرانس، هووو کردند.
با این حال مسی می‌گوید که دلیل عدم درخشش در فصل اول حضورش در پاریس، مشکلات و جدایی یکباره از بارسلونا بوده و فصل آینده بهتر و خیلی متفاوت‌تر خواهد بود.

مسی این موضوع را در گفت‌وگویی با TyC Sport مطرح کرده‌ و می‌گوید:" بعد از آن تابستان دیوانه‌وار هیچی آسان نبود. من مطمئنم که فصل آینده با پاریسن‌جرمن برای من بسیار بهتر خواهد بود. درک آنچه اتفاق افتاد واقعاً دشوار بود، من انتظار نداشتم بارسلونا را ترک کنم - این یک شوک بود."

لئو در حالی این وعده را به هواداران پاریسن‌جرمن می‌دهد که این روزها شایعۀ بازگشت وی به بارسلونا اوج گرفته و رسانه‌های کاتالانی پس از دیده شدن پدر لئو در مقر باشگاه بارسلونا، این شایعه را مطرح کردند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала