Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توافق مدافع برازیلی رئال برای تمدید تا 2028

© REUTERS / David KleinReal Madrid - Liverpool
Real Madrid - Liverpool - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.05.2022
عضو شوید
ادر میلیتائو مدافع برازیلی رئال مادرید، برای تمدید قرارداد تا جون 2028 به توافق رسیده و بزودی این قرارداد جدید به امضأ خواهد رسانید.
به گزارش اسپوتنیک، ادر میلیتائو فصل درخشانی داشته و بدون تردید یکی از بهترین بازیکنان فصل رئال مادرید زیر نظر کارلو آنچلوتی بوده و عملکرد خوبش باعث شده تا به یکی از بازیکنان فیکس و کلیدی تیم تبدیل شود.
البته میلیتائو یکی از کمترین دستمزدها را در رئال می‌گیرد و به همین خاطر باشگاه در نظر دارد به او پاداش بدهد و دستمزدش را افزایش دهد.
طبق گزارش منابع آگاه، رئال در نظر دارد که قرارداد ادر را برای سه فصل بیشتر یعنی تا 2028 تمدید کند و رقم فسخ قراردادش را به یک میلیارد یورو برساند تا بدین ترتیب دست باشگاه‌هایی نظیر پی‌اس‌جی را از این مدافع کاملاً کوتاه سازد.
آ.اس گزارش داده که همه جزئیات نهایی شده و این اتفاقات به زودی رخ می‌دهد. مدافع برازیلی از شرایط خودش در مادرید کاملاً راضی است و مشکلی به ماندن در باشگاه رئال مادرید ندارد.
میلیتائو، از زمان پیوستن به رئال 91 بازی انجام داده و با این تیم موفق به فتح چمپیونزلیگ، دو لالیگا و دو سوپرجام اسپانیا شده و در تیم ملی برازیل نیز جایگاه خوبی دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала