Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جرارد: "امباپه از تصمیم ماندن در پاریس پشیمان می‌شود"

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر امباپه
امباپه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.05.2022
عضو شوید
استیون جرارد اسطوره لیورپول و نیز سرمربی تیم استون ویلا باورمند است که کیلیان امباپه از تصمیم ماندن در پاریس پشیمان می‌شود.
به گزارش اسپوتنیک؛ کیلیان امباپه بازیکن فرانسوی در نهایت تصمیم به ماندن در پاریسن‌جرمن گرفت.
با این کار؛ غول لیگ 1 امیدوار است که تیمی را به اندازه کافی قوی تشکیل دهد تا برای لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده رقابت کند.
Soccer Football - Ligue 1 - Nantes v Paris St Germain - The Stade de la Beaujoire - Louis Fonteneau, Nantes, France - October 31, 2020 Paris St Germain's Kylian Mbappe during the warm up before the match  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.05.2022
ورزش
رؤیای بازی در برنابئو را داشتم؛ اعتراف امباپه پس از رد پیشنهاد رئال
اما این تمدید واکنش‌هایی را در پی داشت اما حالا در تازه‌ترین مورد استیون جرارد سرمربی استون و یلا می‌گوید که کیلیان امباپه از این تصمیم‌اش پشیمان خواهد شد.
اسطوره لیورپول اخیراً در صحبت‌های خود خاطرنشان کرد که به ندرت بازیکنی رئال مادرید را رد می‌کند.

جرارد گفت: "او (امباپه) قطعاً فکر می‌کند که مطمئناً کمی ثروتمندتر است! اما از یک تصمیم فوتبالی، فکر می‌کنم در لحظات آرام امشب او اگر آن بازی را تماشا کرده باشد، با خودش فکر می‌کند من همین حالا رد کردم. شانس پیوستن به باشگاهی که 14 جام اروپایی را برده و به خاطر جذب بازیکنان برتر اقدام می‌کنند. آنها (رئال مادرید) دانش لازم را دارند؛ آن‌ها عطش دارند که آن را ببرند؛ آنها بیشتر پیروز خواهند شد. در این بازی، آنها از نظر جذبه جذب می‌شوند، اگر باشگاهی مانند رئال مادرید برای شما اقدام کند 99 فیصد از 100 فیصد شما می‌روید."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала