Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خداحافظی اشک آلود مارسلو در برنابئو+ عکس

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر دنی کارواخال و مارسلو دو مدافع رئال مادرید Spain Soccer Champions League Real - CSKA
دنی کارواخال و مارسلو دو مدافع رئال مادرید   Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.05.2022
عضو شوید
مارسلو ویرا ستاره برزیلی رئال مادرید شب قبل و در جریان جشن قهرمانی رئال مادرید خداحافظی کرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ سرانجام فصل به پایان رسید و مارسلو نیز قراردادش رو به ختم است تا خداحافظی تلخی با رئال مادرید داشته باشد.
این مدافع چپ برزیلی آخرین بازیکنی بود که به عنوان کاپیتان تیم روی صحنه آمد و به جمعیتی که او را تشویق کردند، سلام نمود.
او جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را با خود حمل می‌کرد و لحظاتی زانو زد و سپس به سمت هم تیمی‌هایش رفت.
بازیکنان رئال مادرید همه به دنبال او رفتند تا یک هادل تشکیل دهند و او بعدا در میان بازیکنان و همچنان در حالی‌که لوکاس واسکز و کاسمیرو او را به آغوش گرفته بودند، دیده شد.

مارسلو در حالی‌که با حرف‌هایش بازی می‌کرد، گفت: "لحظه فوق العاده‌ای در زندگی من است، من دوران‌ام را اینجا به پایان می‌رسانم، در بهترین باشگاه جهان. امروز روز غم نیست، اما روز شادی است زیرا ما یک بار دیگر برنده بهترین رقابت جهان شدیم. من به خودم و خانواده‌ام بسیار افتخار می‌کنم. ما شب‌های جادویی زیادی را با هم تجربه کرده‌ایم. یک چیز را به شما می‌گویم، آینده رئال مادرید با جوانان بسیار خوب است. هالا مادرید!"

این بازیکن 34 ساله که مورد تشویق هم تیمی‌هایش قرار گرفت، همانطور که به تلویزیون رئال مادرید اظهار داشت از حالا برای ادامه حضورش در رئال، در نقش‌های دیگری فکر می‌کند.

مارسلو گفت: "من گریه کردم، خانواده‌ام گریه کردند. من همیشه به خودم ایمان داشتم، فکر می‌کردم می‌خواهم تاریخ را بسازم، اما به 25 [جام] فکر نکرده بودم، زیرا [پاکو] خنتو 24 جام داشت. آنها با من قرارداد بستند تا جام‌ها را ببرم و من به آن دست یافتم. می‌دانم که آخرین روز من در اینجا نخواهد بود، باید کار دیگری در باشگاه انجام دهم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала