Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اتهام شهردار لیورپول به پولیس پاریس: آن‌ها به دنبال درگیری بودند

© Photo / Oli Scarff / AFP / World Press Photo 2020Снимок Liverpool Champions League Victory Parade фотографа Oli Scarff, занявший 3-е место конкурса World Press Photo 2020 в категории Sports
Снимок Liverpool Champions League Victory Parade фотографа Oli Scarff, занявший 3-е место конкурса World Press Photo 2020 в категории Sports - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.05.2022
عضو شوید
استیو روترام شهردار لیورپول می‌گوید که برخورد پولیس پاریس با هواداران تیم لیورپول، وی را خشمگین کرده‌است.
به گزارش اسپوتنیک، پیش از آغاز فینال لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه پارک دِ پرانس، شهر پاریس شاهد درگیری شدید پولیس با هواداران تیم لیورپول بود و در این برخوردها پولیس بالای آن‌ها شلیک کرد و از گاز اشک کار گرفت که باعث شد بار دیگر صحنه‌های عجیبی در قلب جامعه متمدن اروپایی خلق شود.
به همین دلیل فینال 36 دقیقه دیرتر آغاز شد و دلیل این مسئله تلاش 15 هزار هوادار لیورپول برای ورود به ورزشگاه با تکت‌های جعلی اعلام شد.
این موضوع واکنش‌های زیادی به همراه داشت و یوفا و کنفدراسیون فوتبال اروپا رسما از هواداران لیورپول عذرخواهی کرد.
در تازه‌ترین مورد، استیو روترام شهردار لیورپول به این موضوع واکنش نشان داده و می‌گوید که پولیس پاریس به دنبال درگیری بود.
او در این مورد گفت:" به عنوان یک هوادار همیشگی و نماینده شهر لیورپول، از برخورد پولیس فرانسه با هواداران لیورپول خشمگین شدم. اتفاقات خارج از ورزشگاه قبل و بعد از بازی، کاملاً زشتبود و به نظر می‌رسید که کنترل کار از دست رفته است."
وی در ادامه افزود:" دیدن آنچه اتفاق افتاد، بسیار سخت بود. هواداران برای رقم زدن بهترین شب عمر خود سفر کرده بودند به نظر می رسید که پولیس فرانسه به دنبال درگیری بود. هواداران تیم‌های دیگر چگونه می‌توانند دروغ‌ها و اطلاعات نادرستی که توسط یوفا و مقامات فرانسوی ارائه می شود را باور کنند، آن هم وقتی رسانه‌های اجتماعی مملو از تصاویری است که حقیقت واقعی را نشان می‌دهد."
این اتفاقات تصویر زشتی از پاریس در اذهان عامه ترسیم کرده و ممکن برای میزبان یورو 2024 مشکل ساز باشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала