Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تلاش چلسی برای به خدمت گرفتن مدافع آمریکایی بارسا

© REUTERS / ALBERT GEAبرشلونة الإسباني يفوز بكأس خوان غامبر على يوفنتوس الأحد 8 أغسطس 2021
برشلونة الإسباني يفوز بكأس خوان غامبر على يوفنتوس الأحد 8 أغسطس 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.05.2022
عضو شوید
باشگاه چلسی در تلاش است تا سرجینیو دست را از باشگاه بارسلونا به خدمت بگیرد و ذخیرۀ ریس جیمز سازد.
به گزارش اسپوتنیک، باشگاه چلسی اخیراً توسط تاد بوهلی آمریکایی خریداری شد و انتظار می‌رود وی 200 میلیون یورو برای تقویت تیم در نقل‌وانتقالات پیشرو هزینه کند.
چلسی که به احتمال زیادی آزپلیکوئیتا، مارکوس آلونسو، کریستنسن و آنتونیو رودیگر را از دست خواهد داد، تلاش دارد تا خط دفاع خودش را تقویت سازد و جای خالی مدافعانی که قرار است، جدا شوند را پُر کند.
سران آبی‌ها، برای تقویت سمت راست خط دفاعی، سرجینیو دست و اشرف حکیمی را در نظر دارند و از میان این دو، یکی را به خدمت خواهند گرفت.
طبق گزارشی در The Athletic که توسط موندو دپورتیوو منتشر شده، چلسی با جذب سرجینو دست، مدافع آمریکایی بارسلونا در ارتباط است و در مورد شرایط به خدمت گرفتن این بازیکن جوان پرس‌وجو دارد.
دست در بارسا مطابق انتظار ظاهر نشده و با وجود این که تا 2025 با بلوگرانا قرارداد دارد، این باشگاه حاضر است تا برای حل مشکلات اقتصادی، وی را به فروش برساند.
بارسا در انتظار پیشنهاد مالی مناسب برای دست است و اگر چلسی پیشنهادی مطابق انتظار بلوگرانا ارائه دهد، قطعاً موفق به جذب وی خواهد شد.
گفته می‌شود در صورتی که چلسی موفق به جذب دست نشود، هزینه سنگین‌تر خواهد کرد و برای جذب اشرف حکیمی پا به میدان خواهد گذاشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала