Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

عجیب و غریب؛ 45 جام اروپایی رئال مادرید در یک قاب+ عکس

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر رئال مادرید
رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.05.2022
عضو شوید
رئال مادرید عکسی را از ستاره‌هایی منتشر کرد که در این قاب 45 جام اروپایی را به نمایش گذاشته است.
به گزارش اسپوتنیک؛ باشگاه رئال مادرید پس از قهرمانی در لیگ قهرمانان، فاصله‌اش با دیگر تیم‌هایی که حتی بیشترین جام قهرمانی را (نزدیک به رئال) برنده شده‌اند به عدد 7 رسید.
حالا با این وضعیت رئال مادرید عکسی از ستاره‌هایی را به اشتراک گذاشته که هرکدام 5 قهرمانی لیگ قهرمانان دارند.
در حالی‌که برای وینی، والورده، کاماوینگا یا کورتوا اولین جام قهرمانی در لیگ قهرمانان بود در سوی دیگر برای بخش زیادی از تیم این پنجمین بُرد آنها بود. سفری که در سال 2014 در لیسبون آغاز شد و آنها را به میلان، کاردیف، کیف و پاریس رساند.
مجموع این چند ستاره در یک قاب را که حساب کنید به عدد "45 لیگ قهرمانان" می‌رسد و همه کسانی که بخشی از باشگاه د لاس سینکو هستند با جدیدترین لیگ قهرمانان عکس گرفتند.
کاسمیرو، کروس، مارسلو، ناچو، ایسکو، مودریچ، بیل، بنزما و کارواخال برای آخرین بار با هم در کنار هم در زمین برنابئو عکس گرفتند و نشان رئال مادرید را در پس‌زمینه جشن گرفتند.
برای مارسلو، بیل و ایسکو که همگی در قهرمانی در جام‌های مختلف اروپا مهم بودند، این آخرین جشن شان در لباس سفید بود. این سه در پایان ماه جون قرارداد خود را به پایان خواهند رساند و دیگر بخشی از رئال مادرید نخواهند بود.
با این پیروزی، همه این بازیکنان در رکورد تاریخی بالا می‌روند و اسطوره‌های اولین رئال مادرید را که بر اروپا مسلط شده‌اند (دی استفانو، زاراگا، مارکوس آلونسو، لزمس، ریال و خوانیتو آلونسو)، بهترین بازیکن تاریخ مدرن سفیدها کریستیانو رونالدو، مساوی کردند. رونالدو که چهار قهرمانی با مادرید و یک قهرمانی با منچستریونایتد کسب کرد و دو اسطوره میلان، الساندرو کاستاکورتا و پائولو مالدینی.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала