Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

قرارداد رانندۀ مطرح ردبول تا 2024 تمدید شد+ عکس

© AP Photo / Toru Hanaiمکس ورستپن The car of Red Bull driver Max Verstappen of the Netherlands is pushed toward his garage at the Suzuka Circuit in Suzuka, central Japan
مکس ورستپن   The car of Red Bull driver Max Verstappen of the Netherlands is pushed toward his garage at the Suzuka Circuit in Suzuka, central Japan - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.05.2022
عضو شوید
سرخیو پرز مکزیکی قرارداد خود را با ردبول تمدید کرد و تا پایان سال 2024 میلادی در این تیم خواهد ماند.
به گزارش اسپوتنیک، سرخیو پرز اخیراً موفق به فتح گرندپری موناکو شد و سومین پیروزی بزرگ خود را جشن گرفت. وی با این پیروزی بزرگ توانایی‌های خود را به کمپنی ردبول نشان داد و پس از پایان بازی نیز به تمدید قرارداد تمایل نشان داد.
طرفین که در چند ماه آخر در مورد تمدید صحبت‌هایی داشتند، امروز این موضوع را رسمی کردند و قرارداد سرخیو تا 2024 تمدید شد و وی در کنار ماکس فرستاپن به ماجراجویی خودش ادامه خواهد داد.
این رانندۀ مکزیکی در مورد تمدید خودش گفت:" برای من، این یک هفته باورنکردنی بود، قهرمانی در گرندپری موناکو یک رویا برای هر راننده‌ای است و بعد از آن دنبال کردن این موضوع که اعلام کردم تا سال 2024 با تیم ادامه می‌دهم، بسیار خوشحالم می‌کند."
وی در ادامه افزود:" من بسیار افتخار می‌کنم که عضوی از این تیم هستم و خودم را کاملاً در خانه احساس می‌کنم. ما با هم خیلی خوب کار می‌کنیم و رابطه من با مکس، در داخل و خارج از پیست، قطعا به ما کمک می کند تا به پیش حرکت کنیم. فضای فوق‌العاده‌ای به عنوان یک تیم ایجاد کرده‌ایم و این فصل این را نشان می‌دهیم."
پرز در سال 2021 از ریسینگ پوینت به ردبول پیوست و علیرغم یک سال اول پرفراز و نشیب با این تیم، قهرمان گرندپری آذربایجان شد و در پایان فصل عملکرد قابل توجهی داشت که به ورشتاپن در مبارزه قهرمانی با لوئیس همیلتون کمک کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала