Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

قهرمان ایتالیا در یک قدمی فروش؛ آمریکایی‌ها مالک جدید میلان می‌شوند+ عکس

© AFP 2023 / Isabella BonottoИгроки ФК "Милан" во время матча с ФК "Ювентус"
Игроки ФК Милан во время матча с ФК Ювентус - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.05.2022
عضو شوید
یک منبع در باشگاه آث میلان، روز سه شنبه به رویترز گفت، شرکت سرمایه گذاری آمریکایی RedBird در حال نزدیک شدن به توافق نهایی برای خرید قهرمان سری آ (آث میلان) از صندوق سرمایه گذاری الیوت است.
به گزارش اسپوتنیک، اخیراً یک شرکت بحرینی به توافق نهایی با صندوق سرمایه‌گذاری الیوت برای خرید میلان دست یافته بود اما در دقیقه 90 این معامله لغو شد و روسونری فروخته نشد.
حالا خبرگزاری ایتالیایی ANSA گزارش داده که شرکت آمریکایی RedBird به دنبال خرید میلان است و توافق نهایی نیز صورت گرفته است.
یک منبع آگاه در باشگاه آث میلان اما به رویترز می‌گوید که فروش باشگاه در مراحل نهایی قرار ندارد ولی گفت‌وگو روی این مورد به شدت جریان دارد و ممکن بزودی نهایی شود.
گفته می‌شود که ارزش این معامله در حدود 1.3 میلیارد یورو (1.1 میلیارد پوند) است و بزودی به صندوق سرمایه‌گذاری الیوت پرداخته خواهد شد.
"رید برد" که قبلاً در گروه ورزشی Fenway، مالک باشگاه فوتبال لیورپول در لیگ برتر و تیم بیسبال بوستون رد ساکس سرمایه‌گذاری کرده‌است، همچنین دارای سهام کنترلی در باشگاه فوتبال تولوز فرانسه است.
میلان در حالی فروخته می‌شود که اخیراً نوزدهمین قهرمانی خود در سری‌آ را در آخرین روز فصل به دست آورد - اولین اسکودتوی آنها در 11 سال گذشته.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала