Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نیمار: در پی‌اس‌جی بازیکنانی اند که مسی را درک نمی‌کنند

© REUTERS / Benoit Tessier Неймар из Пари Сен-Жермен празднует свой первый гол с Лионелем Месси
Неймар из Пари Сен-Жермен празднует свой первый гол с Лионелем Месси  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.05.2022
عضو شوید
نیمار جونیور ستاره برازیلی پاریسن‌جرمن، مدعی است که در این تیم بازیکنانی اند که شناخت کافی از نحوه بازی مسی ندارند و وی را درک نمی‌کنند.
به گزارش اسپوتنیک، پاریسن‌جرمن با وجود داشتن نیمار، مسی و امباپه در خط حمله، فصل گذشته به اهدافی که تعیین کرده‌بود، نرسید و آرزوی دیرینۀ سران این تیم همچنان آرزو ماند.
مدیران باشگاه تابستان گذشته مسی، دوناروما، واینالدوم، اشرف حکیمی و راموس را به خدمت گرفتن تا در اروپا قهرمان شوند، اما این جام بار دیگر به پُر افتخارترین تیم اروپا، یعنی رئال مادرید رسید.
نیمار جونیور ستاره برازیلی پاریسی‌ها، در فصل گذشته ضعیفف‌تر از بازیکنان دیگر بود و بسیاری از کارشناسان عملکرد ضعیف بازیکنان مطرح چون نیمار را دلیل ناکامی در اروپا می‌دانند و مدعی اند که وی باید فروخته شود.
این بازیکن برازیلی اما با وجود شایعاتی مبنی بر جدایی‌اش، در گفت‌وگویی بار دیگر بر قصد خود برای ماندن در پارک دو پرنس تاکید کرد و گفت: "هیچکس چیزی به من نگفته است، من می خواهم در PSG بمانم."
نیمار در مورد مسی و عدم درخشش وی نیز صحبت کرد و اظهار داشت که در تیم بازیکنانی اند که شناخت کافی از نحوه بازی مسی ندارند و وی را درک نمی‌کنند.
ستاره برازیلی گفت:" بازیکنانی در تیم وجود دارد که نحوه بازی لئو را درک نمی‌کنند. سیستم بازی هم متفاوت است و بنابراین همه این‌ها به ضرر او است. لئو، کیلیان و من بازیکنانی هستیم که همیشه با عملکرد، آمار، عناوین کسب شده، قضاوت قرار می‌گیریم."
نیمار در حالی به دفاع از خود و مسی پرداخته، که هر دو پس از حذف پاریسن‌جرمن برابر رئال مادرید، در ورزشگاه پارک دِ پرنس هووووو شدند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала