Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

همه به قهرمانی رئال واکنش نشان دادند به جز رونالدو!

© Sputnik / Антон Денисовرونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.05.2022
عضو شوید
شمار زیادی از تیم ها و شخصیت های فوتبال قهرمانی رئال در لیگ قهرمانان اروپا را تبریک گفتند.
به گزارش اسپوتنیک، فینال لیگ قهرنانان اروپا شنبه شب میان رئال مادرید و لیورپول در ورزشگاه استد دو پرانس فرانسه برگزار شد که کهکشانی‌ها مادرید با نتیجه یک بر صفر حریف را شکست دادند.
در میان تبریک تیم ها و افراد مختلف از جمله بارسلونا، به رئال مادرید بابت قهرمانی چهاردهم در لیگ قهرمانان اروپا، کریستیانو رونالدو تاکنون واکنشی نشان نداده است.
رونالدو آقای گل تاریخ باشگاه رئال مادرید است و با این تیم طی 9 سال حضور، به 4 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا کرد و 4 بار هم برنده توپ طلا شد، و باشگاه اسپانیایی بارها طی مناسبت های مختلف، به اسطوره خود تبریک و تسلیت گفته است.
در واقع، رئال مادرید تنها باشگاه سابق این فوق ستاره پرتگالی است که او در اینستاگرام هم آنها را دنبال نمی کند، در حالیکه نام یوونتوس و اسپورتینگ و منچستریونایتد در میان تیم هایی که او دنبال می کنند به چشم می خورد.
در همین حال، زین الدین زیدان، سرمربی و بازیکن اسطوره ای سابق رئال مادرید که برای تماشای فینال لیگ قهرمانان مقابل لیورپول در ورزشگاه استادو فرانس حاضر بود، حالا بعد از دو روز با انتشار پستی در اینستاگرام رسمی خود به تیم سابقش تبریک گفته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала