دومین نشست مشورتی جبهه مقاومت ملی افغانستان برای تشکیل شورای عالی

© National Resistance Front of Afghanistanکشته شدن بیش از 300 جنگجوی طالبان در درگیری با جبهه مقاومت 
کشته شدن بیش از 300 جنگجوی طالبان در درگیری با جبهه مقاومت  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.05.2022
عضو شوید
جبهه مقاومت ملی افغانستان از دومین نشست مشورتی این جبهه برای تشکیل شورای عالی این جبهه خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، جبهه مقاومت ملی افغانستان با نشر خبرنامه ای نوشت: دومین نشست مشورتی شورای عالی جبهه‌ی مقاومت ملی افغانستان امروز سه شنبه ۱۰ جوزای ۱۴۰۱ خورشیدی از طریق برنامه‌ی (زوم) برگزار گردید.
این جبهه افزوده است، که این نشست با تلاوتی آیاتی از قرآن کریم آغاز شد و سپس احمد مسعود رهبر جبهه‌ی مقاومت ملی افغانستان سخنانش را با درود به شهیدان جهاد به خصوص شهیدان پسین مقاومت مردم افغانستان آغاز کرد، و از حضور بانوان و آقایان بخاطر اشتراک در این نشست، سپاس گزاری نمود.
ورزشگاه پنجشیر - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.05.2022
کشته شدن یک فرمانده طالبان در جنگ با جبهه مقاومت در پنجشیر
این جبهه افزوده است، که مسعود در جریان سخنانش از وضعیت سیاسی موجود و عملیات های نظامی بر ضد طالبان به اشتراک کنندگان نشست معلومات داد، و تشکیل شورای عالی مقاومت را برای تصمیم گیری های کلان سیاسی و نظامی در جبهه‌ی مقاومت ملی افغانستان یک نیاز دانست.
در ادامه این خبرنامه آمده است، که پس از آن اشتراک کنندگان نشست از ولایات، اقوام و زبان های مختلف نظراتشان در مورد تشکیل شورای عالی مقاومت را ارایه کردند.
در پایان این جبهه نوشته است، که رهبر جبهه‌ی مقاومت ملی افغانستان در جمع بندی این نشست، با قدردانی از ارایه‌ی نظرات اشتراک کنندگان، بر ایجاد سریع کمیته‌ی گزینش شورای عالی مقاومت تأکید نمود.
یادآوری می کنیم، که پس از سال نو خورشیدی درگیری ها میان نیروهای جبهه مقاومت ملی افغانستان و جنگجویان گروه طالبان افزایش پیدا کرده و طالبان تاکنون با وجود فرستادن نیروهای تازه نفس از ولایت های دیگر در پنجشیر با شکست روبرو شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала