استریموسوف: خرسون به یک منطقه تمام عیار روسیه تبدیل خواهد شد

© Sputnik / Konstantin Mihalchevskiy /  مراجعه به بانک تصاویر Военнослужащий РФ в БТР 82 в Армянске
Военнослужащий РФ в БТР 82 в Армянске - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.05.2022
عضو شوید
معاون اداره منطقه ای این ولایت گفت که خرسون به منطقه تمام عیار روسیه تبدیل خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، کریل استرموسوف، معاون اداره منطقه ای به ریانووستی گفت که خرسون به زودی به یک منطقه تمام عیار روسیه تبدیل خواهد شد.
استریموسوف همچنین افزود که بر اساس برآوردهای وی، 60 تا 70 درصد از جمعیت منطقه به پیوستن به روسیه رای خواهند داد.
این مقام مسئول تاکید کرد: ما بالاخره تبدیل به یک سرزمین تمام عیار خواهیم شد که متعلق به دولت است و متعلق به کسانی نیست که زمین های ما را تکه تکهکرده و هربار بفروشند و ما را برده قلمداد کنند.
گفتنی است که در جریان عملیات ویژه، ارتش روسیه کنترل منطقه خرسون و بخش آزوف در منطقه زاپوروژیه در جنوب اوکراین را به دست گرفت.
ادارات غیرنظامی و غیر نظامی در مناطق تشکیل شده است، شبکه های تلویزیونی و ایستگاه های رادیویی روسیه پخش برنامه های خود را آغاز کرده اند و روابط تجاری با کریمه در حال بازسازی است.
پیش از این روسیه در 24 فبروری عملیات ویژه ای را در اوکراین آغاز کرد. رئیس جمهور ولادیمیر پوتین هدف آن را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال توسط رژیم کیی‌ف در معرض نسل کشی قرار گرفته اند." به گفته وزارت دفاع روسیه، از 25 مارچ، وظایف اصلی مرحله اول تکمیل شده است و پتانسیل رزمی اوکراین به طور قابل توجهی کاهش یافته است. هدف اصلی در بخش نظامی روسیه آزادسازی دونباس خوانده شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала