آموزش "مدیتیشن" به اوکراینی ها در یک مرکز نظامی

© Photo / U.S. Army / Cpl. Shaylin Quaid Украинские военные во время учений
Украинские военные во время учений  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.06.2022
عضو شوید
یک نشریه‌ای آمریکایی در گزارشی فاش کرده است که چگونه به اوکراینی ها در یک مرکز آموزشی نظامی "مدیتیشن" آموزش داده می شود.
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه نیویورک تایمز به نقل از یک فرمانده اوکراینی خبر داده است که اوکراینی ها در یک مرکز آموزشی نظامی آمریکا یاد می‌گیرند که چگونه از طریق مدیتیشن به "آرامش معنوی" برسند.
مدیتیشن به معنای متمرکز کردن ذهن دربدن است که در آن شخص به آرامی توجه را به درون خود می برد تا به آرامش جسمی و ذهنی دست پیدا کند.
پیش از این، رسانه های اوکراینی از آغاز شورش ها در میان نیرو های دفاعی تروریست ها به دلیل اعزام قطعات شان به خط مقدم جنگ، بدون آمادگی قبلی خبر های را منتشر کردند.
این شورش ها به ویژه در میان جنگجویان قطعات شماره 101 و 115 صورت گرفت. آنها با ارسال پیام های تصویری به فرماندهی و مقامات کشور، امتناع خود را از انجام ماموریت های جنگی وآموزش تجهیزات جدید اعلام کردند. علاوه بر این، وزارت دفاع اوکراین اعتراف کرد که حتی برای تهیه لباس نظامیان نیز مشکلاتی وجود دارد.
این مرکز آموزشی که هزاران غیرنظامی را به صورت داوطلبانه آموزش می داد، اندکی قبل از آغاز عملیات ویژه روسیه در اوکراین تأسیس شد. محل موقعیت این مرکز مشخص نیست.
بر اساس گزارش این نشریه، در طول این درس ها ، ارتش اوکراین در تلاش است به کسانی که در حال آموزش هستند کمک کند تا "آرامش معنوی را در میدان جنگ بیابند".
این نشریه به نقل از آندری آندریکوف، فرمانده اوکراینی نوشت: "مدیتیشن، انعطاف پذیری را در برابر همه چالش ها به ارمغان می آورد، ما به سربازان یاد میدهیم که در طول یک ماموریت جنگی، چگونه یک سرباز می‌تواند متمرکز باشد، نترسد و آرامش خود را حفظ کند.او باید منظم باشد"
پیوستن به نیرو های "دفاع سرزمینی" در اوکراین به صورت داوطلبانه است. در ماه آپریل، کابینه وزیران اوکراین به دفاع ارضی، که اعضای آن، طبق گزارش رسانه ها، در کشتارهای متعدد غیرنظامیان دست داشتند، اجازه داد تا از توپخانه و سامانه های موشکی استفاده کند.
در اوایل ماه می، در پس‌زمینه تلفات در دونباس، پارلمان اوکراین قانونی را تصویب کرد که به نیرو های دفاعی تروریست‌ها اجازه می‌دهد تا ماموریت های خود را در مناطق عملیات نظامی انجام دهند.
گفتنی است در 24 فبروری، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، در یک سخنرانی تلویزیونی، آغاز عملیات نظامی ویژه برای دفاع از جمهوری های دونباس را که در اوایل همان هفته رسماً به رسمیت شناخته شده بود، اعلام کرد. رئیس جمهور روسیه از نیروهای اوکراینی خواست سلاح‌های خود را زمین بگذارند و به خانه‌های خود بروند.
از آن زمان کشورهای غربی فشار تحریم‌ها بر روسیه را افزایش داده‌اند و تعدادی از بانک‌ های روسیه را تحریم کرده و تعدادی از مقامات ارشد روسیه را در لیست سیاه قرار داده‌اند و دارایی‌ های آنها را در خارج از کشور مسدود کرده‌اند.
مسکو به صراحت اعلام کرده است که هیچ طرح اشغالگری ندارد و هدف این عملیات حفاظت از غیرنظامیان دونباس در برابر نسل کشی و غیر نظامی کردن و نازی زدایی در اوکراین است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала