Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جزئیات پیشنهادی بانوی پیر به دی‌ماریا فاش شد+ عکس

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر آنخل دی ماریا
آنخل دی ماریا  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.06.2022
عضو شوید
جزئیات پیشنهادی باشگاه ایتالیایی به آنخل دی‌ماریا بازیکن آرجانتینی پاریسن‌جرمن فاش اعلام گردید.
به گزارش اسپوتنیک؛ روزنامه "گاتزتا دلو اسپورت" جزئیات پیشنهادهای اقتصادی ارائه شده به نزدیکان آنخل دی ماریا بازیکن آرجانتینی پی‌اس‌جی را در ساعات اخیر فاش کرد.
پاریسن‌جرمن در پایان ماه می جدایی آنخل دی ماریا را تأیید کرد، وینگر 34 ساله‌ی که خود را پس از هفت سال به عنوان بهترین پاسور تاریخ باشگاه رساند.
از زمان اعلام این تصمیم؛ دی‌ماریا به یوونتوس لینک داده شده که به نظر می‌رسد بیشترین توانایی را برای برآورده کردن شرایط او دارد. همانطور که فابریزیو رومانو اعلام کرد، پس از چند هفته مذاکره در حال حاضر جزئیات این قرارداد در حال بررسی است اما مطبوعات ایتالیایی با افشای این جزئیات معروف این شایعه را تکرار می‌کنند.
حالا براساس اطلاعات گاتزتا دلو اسپورت؛ آنخل دی ماریا دستمزد قابل توجهی را درخواست کرده؛ کم و بیش معادل آنچه در پاریس به دست آورده، یعنی 7.5 میلیون یورو خالص در هر فصل (به اضافه پاداش برای رسیدن به 9 میلیون)
با این حال، گاتزتا خاطرنشان می‌کند که یوونتوس موظف است، حتی اگر بازیکن آزاد وارد شود، زندگی‌اش را تامین کند.
فدریکو کروبینی مدیر ورزشی یووه قصد دارد دو گزینه را به اطرافیان این بازیکن ارائه دهد. اولین مورد پیشنهاد قراردادی دو ساله است که به بیانکونری این امکان را می‌دهد تا از مزایای "فرمان افزایش" و عواقب مالیات بر درآمد شخصی آن استفاده کند.
این فرمان مقرر می‌دارد که "هر کارمند، کارگر خوداشتغالی یا کارآفرینی که مقیم مالیاتی ایتالیا می‌شود و متعهد می‌شود که در این کشور باقی بماند و برای دو سال آینده در خاک ایتالیا کار کند، صرف‌نظر از موقعیت یا صلاحیت‌هایش، فقط مشمول تابعیت ایتالیایی خواهد بود. مالیات بر درآمد 50 درصد از درآمد او را شامل می‌شود."
همانطور که دی ماریا می‌خواهد، گزینه B یک قرارداد یک ساله خواهد بود، اما با حقوق کمتر در مقایسه با نیازهای فوتبالیست آرجانتینی: 5 میلیون یورو - حداکثر 6 - به اضافه پاداش برای رسیدن به 7.5 خالص زیرا این کار به منظور جلوگیری از تبدیل شدن آن به یک عملیات بسیار سنگین برای بانوی پیر مطرح شده؛ مگر اینکه بتواند سنگین‌ترین حقوق را بفروشد یا حداقل از شر آن خلاص شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала