Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیر چشمی کولیبالی به جدایی از ناپولی+ عکس

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر کولیبالی
کولیبالی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.06.2022
عضو شوید
کالیدو کولیبالی ستاره خط دفاعی باشگاه ناپولی به دنبال جدایی از این تیم و پیوستن به بارسلونا است.
به گزارش اسپوتنیک؛ تازه‌ترین گزارش‌های خبری از ایتالیا می‌رسانند که کالیدو کولیبالی مدافع ناپولی می‌خواهد این تیم را ترک نموده و دوست دارد در تابستان امسال با 30 میلیون پوند به بارسلونا بپیوندد.
مدافع سنگالی - که از 2014 به این تیم پیوسته، بیش از 300 بازی برای تیم سری آ انجام داده و اکنون تنها یک سال از قراردادش باقی مانده است.
با این حال ESPN ادعا می‌کند که این بازیکن قصد دارد پیش از این‌که به عنوان بازیکن آزاد جدا شود، از انتقال‌اش یک رقم پولی نیز به باشگاه ایتالیایی نصیب سازد.
با این حال، ESPN اضافه می‌کند که دو تیم لیگ برتری چلسی و تاتنهام و همچنین غول‌ ایتالیایی یوونتوس، تلاش کرده‌اند تا مذاکرات را برای انتقال این بازیکن 30 ساله آغاز کنند.
این گزارش می‌افزاید که بارسلونا از تمایل کولیبالی برای پیوستن به این باشگاه آگاه است اما علی‌رغم این‌که ژاوی می‌خواهد در تابستان امسال دفاع خود را تقویت نماید، هنوز اقدامی نکرده است.
با توجه به این‌که ژول کونده بازیکن سویا برای ژاوی هزینه سنگین 55 میلیون پوندی دارد، کولیبالی که می‌تواند سمت چپ دفاع مرکزی را به صورت کامل در اختیار داشته باشد، با قیمت ارزان‌تر انتقال یابد.
بارسلونا سعی خواهد کرد یک بازیکن را در این قرارداد بگنجاند و احتمال می‌رود میرالم پیانیچ وارد این معامله شود.
در همین حال ناپولی گفته می‌شود که مایل به حفظ کولیبالی است و به او پیشنهاد قرارداد جدید داده اما اوایل این هفته، آئورلیو دی لورنتیس رییس باشگاه گفت که او نمی‌تواند مدافع را مجبور به ماندن کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала