Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

با وجود ممنوعیت؛ حضور هواداران برای حمایت از مجارستان+ عکس

© REUTERS / Bernadett Szabo Болельщики на матче Венгрия - Португалия
Болельщики на матче Венгрия - Португалия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.06.2022
عضو شوید
با وجود آن‌که ورود هواداران مجارستانی در ورزشگاه منع شده اما تیم ملی این کشور در برابر انگلیس 30 هزار هوادار خواهد داشت.
به گزارش اسپوتنیک؛ در حالی‌که هواداران میزبان به دلیل تخلفات نژادپرستانه از سوی یوفا محروم هستند؛ دیدار دو تیم ملی انگلیس و مجارستان در چارچوب لیگ ملت‌های یوفا در مقابل یک ورزشگاه نیمه پُر در بوداپست برگزار می‌شود،.
دیداری که شنبه هفته پیش رو انجام خواهد شد آخرین بازی سه‌شیرها در ورزشگاه 67 هزار نفری پوشکاش آرنا خواهد بود، در حالی‌که بازی قبلی دو کشور در مرحله مقدماتی جام جهانی در سپتامبر گذشته؛ با پیروزی 4-0 انگلیس پایان یافت؛ شعارهای نژادپرستانه طرفداران خانگی را در پی داشت که سبب شد فدراسیون فوتبال مجارستان دو بازی‌اش را با محرومیت از حضور هواداران توسط فیفا سپری کند.
یوفا همچنین به مجارستان دستور داده که سه بازی را در ورزشگاه‌های خالی برگزار کند که سومین بازی به دلیل رفتار هواداران در یورو 2020 به حالت تعلیق درآمد.
یکی از آن محرومیت‌های یوفا در آخر این هفته مقابل انگلیس قرار گرفت، اما بازی افتتاحیه گروه A3 اکنون می‌تواند در حضور 30.000 هوادار برگزار شود، زیرا مجارستان از قوانین یوفا در بازی‌های پشت درهای بسته بیشترین استفاده را می‌کند.
اگرچه تعداد مهمانان VIP، هیئت‌های تیمی، کارکنان یوفا و کسانی که تکت‌های رایگان دارند، محدودیت‌هایی در نظر گرفته شده اما محدودیتی برای تعداد کودکان مدرسه‌ای که رایگان به مسابقه دعوت می‌شوند وجود ندارد.
مشخص شده است که بیش از 30.000 ثبت نام از جوانان تا 14 سال انجام شده که به ازای هر 10 کودک، یک بزرگسال همراه با تکت رایگان صادر شده است.
یعنی با این وضعیت؛ مشخص است که تقریباً 2000 تا 3000 هوادار با استفاده از مقررات یوفا در ورزشگاه حاضر خواهد بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала