چریکهای جبهه آزادگان با یورش بر زندان حوزه اول شهر تالقان دو کماندوی حکومت پیشین را آزاد کردند

© Sputnikتخار
تخار - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.06.2022
عضو شوید
جبهه آزادگان از آزادی دو کماندوی حکومت پیشین از زندان حوزه اول شهر تالقان و کشتن چند جنگجوی گروه طالبان خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، جبهه آزادگان با نشر خبرنامه ای نوشته است، که دو روز پیش تروریستان طالب دو تن از افسران کماندوی حکومت پیشین را در ولایت تخار بازداشت نمودند که قرار بود امروز آنان را در یک دادگاه سحرایی در ولایت تخار تیرباران نمایند.
جبهه آزادگان: مشاور نظامی گروه طالبان برای ولایت پنجشیر را در کندهار کشتیم - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.05.2022
جبهه آزادگان: مشاور نظامی گروه طالبان برای ولایت پنجشیر را در کندهار کشتیم
این جبهه درادامه نوشته است، که نیروهای ویژه عملیاتی جبهه ملی آزادگان در یک عملیات برق‌آسا نزدیکای ساعت ۲ شب گذشته مورخ ۱۰ بر ۱۱ جوزای ۱۴۰۱ هجری خورشیدی، بالای توقیف خانه حوزه اول امنیتی شهر تالقان حمله نموده و افسران مذکور را از چنگ طالبان نجات دادند.
این جبهه درباره شمار کشته شدگان جنگجویان گروه طالبان در این یورش این جبهه نوشته است: در این عملیات ۹ تن تروریستان گروه وحشی طالب کشته و افسران کماندو هر یک فیض الله باشنده اصلی ولسوالی دشت قلعه و محب الدین باشنده اصلی شهر تالقان را از این اسارت نجات دادند.
این جبهه افزوده است، که همچنان نیروهای ویژه عملیاتی ۴ میل کلاشینکوف، یک میل پیکا و مقادیر زیادی سلاح و مهمات طالبان را نیز به غنیمت گرفتند.
در ادامه این خبرنامه آمده است، که افسران مذکور در حال حاضر به جای امنی انتقال داده شده و زیر پشتیبانی نیروهای ویژه جبهه ملی آزادگان قرار دارند.
در پایان این خبرنامه آمده است، که جبهه ملی آزادگان برای گروه وحشی تروریستی طالبان هشدار میدهد، که از ظلم و شکنجه مردم عزتمند این سرزمین به ویژه نیروهای امنیتی حکومت پیشین دست بردارند، در غیر آن با شدیدترین برخورد نیروهای ویژه این جبهه مواجه خواهد شدند.
یادآوری می کنیم، که جبهه آزادگان پیش از این نیز در چند ولایت بالای جنگجویان گروه طالبان یورش برده و شماری از جنگجویان این گروه را کشته بودند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала