اروپا به مستعمره امریکا تبدیل شده است

© AFP 2023 / Thierry CharlierDie Flagge von den USA und der EU
Die Flagge von den USA und der EU - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.06.2022
عضو شوید
یک دیپلمات روسیه گفت، که اروپا به مستعمره ایالات متحده تبدیل شده است و آنها می خواهند روسیه را برده بسازند.
به گزارش اسپوتنیک، گریگوری ماشکف سفیر عالی وزارت خارجه روسیه در نشست کمیته شورای امنیت سازمان ملل گفت: اروپا به مستعمره ایالات متحده تبدیل شده است، همه دستورالعمل ها را از واشنگتن دریافت می کند، در حالی که آنها می خواهند روسیه را به برده تبدیل کنند.
Американские солдаты в ожидании самолета до Европы в Северной Каролине  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.03.2022
امریکا نیروهای بیشتر به اروپا می‌فرستد
کمیته شورای امنیت سازمان ملل متحد برای بررسی اجرای قطعنامه 1540 تشکیل جلسه می دهد. در اپریل 2004، شورای امنیت سازمان ملل این قطعنامه را تصویب کرد که بر اساس آن همه دولت ها موظفند از حمایت از بازیگران غیردولتی که در تلاش برای توسعه هستند، خودداری کنند. به دست آوردن، تولید، در اختیار داشتن، انتقال یا استفاده از سلاح های هسته ای، کیمیایی یا بیولوژیکی و وسایل ارسال آنها.
شماری از نمایندگان در این نشست تصمیم گرفتند به درگیری در اوکراین اشاره کنند.
ماشکف گفت: ""شما می توانید درباره وضعیت اوکراین زیاد صحبت کنید. شما در اینجا درباره این واقعیت صحبت می کنید که این (درگیری) تحریک نشده است. تحریک شده است. بلی. زمانی فرا رسید که غیرقابل تحمل شد. بنابراین، شما نباید از کلمات "بی دلیل" کار گرفت".
او تاکید کرد: ""همه اینها در ساختار سلطه جهانی ایالات متحده می گنجد. ما از آن حمایت نمی کنیم و نخواهیم کرد. اکنون اروپا چهره خود را از دست داده است. به مستعمره ایالات متحده تبدیل شده است و همه دستورالعمل ها را از واشنگتن دریافت می کند. اکنون نوبت ماست و می خواهند ما را برده بسازند".
همانطور که ماشکوف اشاره کرد، یک سیستم استعماری جدید در حال ایجاد است.
او خاطر نشان کرد، که "پس از ما کشورهای دیگری خواهند بود. و سپس همه شما برده خواهید شد. و مطیعانه خواست واشنگتن را اجرا خواهید کرد. آیا در قطعنامه 1540 به این نیاز دارید؟ من فکر نمی کنم".
او تاکید کرد که هنگام بحث در مورد قطعنامه 1540 موضوع عملیات در اوکراین مطرح نشود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала