Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو شدن غیرممکن است؛ امیدوارم توپ طلا را به دست آورم

© AFP 2023 / GERARD JULIENKarim Benzema
Karim Benzema - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.06.2022
عضو شوید
مهاجم فرانسوی رئال مادرید می‌گوید تبدیل شدن به کریستیانو رونالدو غیرممکن است.
به گزارش اسپوتنیک، کریم‌ بنزما فصل رویایی را با رئال مادرید پشت سرگذاشت. او توانست با این تیم قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد و در هر دو رقابت عنوان آقای گلی را هم کسب کرد.
روز گذشته نشریه معتبر “اونزه موندیال” جایزه“ "اونزه ده اور" (یازده طلایی) به عنوان بهترین بازیکن فصل را به او اهدا کرده است.
بنزما پس از انتخاب شدن به عنوان بهترین بازیکن جهان از سوی مجله اونزه موندیال، مصاحبه ای را با این نشریه انجام داده که در آن راجع به مسائل مختلفی صحبت کرده است.
بنزما که سال ها با فوق ستاره پرتگالی دنیای فوتبال هم بازی بود، می‌گوید تبدیل شدن به کریستیانو رونالدو غیرممکن است. ستاره مسلمان رئال مادرید در این خصوص بیشتر گفت:
"نمی گویم که مهارت یا مهارتهایی شبیه به او دارم. خب شاید حمل توپ! همیشه تماشای بازی کریستیانو را دوست داشتم. خیلی اوقات سعی می کردم روی حرکات او تمرکز کنم تا آنها را درک کنم."
بنزما در ادامه همچنان در این باره گفت:
"از دریبل و شوت گرفته تا پاس و دویدن. قبل از اینها هم راجع به وی صحبت کرده ام. سعی کردم از او چیزهایی یاد بگیرم، اما "کریستیانو رونالدو شدن" غیرممکن است."
بهترین گلزن فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا در ادامه در پیوند به توپ طلای امسال هم گفت:
"بهترین فصل فوتبالی خود را تجربه کردم. این بهترین عملکرد من در طول دوران بازیگری ام بوده است. امیدوارم که توپ طلا را به دست آورم."
به نظر می رسد که اجماع کلی درباره دادن توپ طلا به بنزما وجود دارد و در نهایت او این جایزه بزرگ را به دست خواهد آورد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала