هنگری بر خلاف خواست اروپا می خواهد از روسیه نفت بخرد

© Depositphotos.com / 63ru78Вентиль на газопроводе
Вентиль на газопроводе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.06.2022
عضو شوید
هنگری خواهان استثنا های از پاکت تحریم اروپا علیه فدراسیون روسیه شده است.
به گزارش اسپوتنیک، هنگری اصرار دارد که اتحادیه اروپا حین تصویب پاکت ششم تحریم ها علیه روسیه، به بوداپست اجازه دهد محصولات نفتی روسیه را بفروشد و کریل پاتریارک "پدر مقدس بزرگ روسیه" را از فهرست تحریم های فردی خارج کند.
پیش از این رسانه ها گزارش داده بودند که نماینده دائمی هنگری روز چهارشنبه در بروکسل نه تنها با قرار گرفتن کیریل پدرروحانی روسیه در فهرست تحریم ها مخالفت کرده است، بلکه نظرات تخنیکی زیادی در مورد تحریم نفت روسیه را ارائه نموده است. این موضع هنگری ممکن است تصویب بسته ششم تحریم های ضد روسیه را کنُد کند.
Логотип Газпрома - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.01.2022
هنگری گاز بیشتر از روسیه می خواهد
منبع آژانس گفت: "آنها بار دیگر در مورد جزئیات تخنیکی شرایط فروش مجدد محصولات نفتی روسیه که از طریق خط لوله به اتحادیه اروپا صورت می گیرد، بحث کردند، اما من معتقدم یافتن زبان مشترک با کمیسیون (یورو) در این موضوع کار ساده نیست".
به گفته این منبع، هنگری قصد ندارد، ششمین پاکت تحریمی علیه فدراسیون روسیه را تا زمانی که پاتریارک کریل "پدر روحانی ارتودوکس" از آن حذف نشود، تصویب کند.
این منبع گفت: "آنها خواستار حذف کریل از فهرست تحریم های پاکت ششم تحریم هستند که نشان می دهد تا زمانی که نام پدر روحانی از لیست حذف نشود، اجازه نخواهند داد".
رهبران اتحادیه اروپا سه شنبه شب به توافقی سیاسی درباره پاکت ششم تحریم های ضد روسیه دست یافتند که از جمله شامل تحریم تدریجی واردات نفت از روسیه است. این ممنوعیت فقط بر تحویل از طریق بحر تأثیر می گذارد و نفتی که از طریق خط لوله دروژبا "دوستی" می رسد شامل محدودیت ها نیست.
پیش از این، تصویب پاکت ششم اتحادیه اروپا به دلیل امتناع تعدادی کشورها به ویژه هنگری از حمایت کامل خرید نفت به تعویق افتاد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала