Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش "مارکو آسنسیو" به شایعات جدایی‌اش از رئال

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر Russia Soccer Champions League CSKA - Real
Russia Soccer Champions League CSKA - Real - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.06.2022
عضو شوید
هافبک اسپانیایی رئال مادرید دوست دارد که هنوز برای رئال مادرید بازی کند.
به گزارش اسپوتنیک، قرارداد مارکو آسنسیو، هافبک اسپانیایی رئال مادرید وارد آخرین سال شده و هنوز با او صحبتی برای تمدید قرارداد نداشته‌اند.
از همین‌رو، موضوع باعث شده تا نظر چند باشگاه بزرگ اروپایی از جمله منچستریونایتد، اینتر و سویا به او جلب شود. آسنسیو منتظر پیشنهادی از سوی فلورنتینو پرز است و می‌خواهد به بازی کردن در سانتیاگو برنابئو ادامه دهد.
هافبک اسپانیایی رئال مادرید در مصاحبۀ در این باره گفت:
"می‌خواهم به بهترین بازیکنی که می‌توانم، تبدیل شوم. باید با باشگاه به توافق برسم. هنوز با کسی صحبت نکرده‌ام، چون زمانش فرا نرسیده است. زمانی که وقتش برسد، باید پای میز مذاکره بنشینیم."
آسنسیو در ادامه در مورد آیندۀ فوتبالی‌اش گفت:
"یا می‌خواهم در مادرید بمانم؟ بله البته. اما همچنین می‌خواهم به رشد کردن ادامه دهم و در طول سال باثبات باشم. باید به تصمیم مربی احترام بگذارید و برای هر فرصتی که به شما داده می‌شود، کاملاً آماده باشید."
این ستاره رئال مادرید در پایان گفت:
"به کارهایی که تاکنون توانسته‌ام انجام دهم افتخار می‌کنم. تاکنون در هیچ مقطعی به اندازه این فصل گلزنی نکرده بودم و این برای من موضوع مهمی است. خوشحالم که توانستم به تیم کمک کنم."
پیچیده‌ترین مسئله‌ای که مدیران رئال مادرید در حال حاضر با آن روبرو هستند، پرداختن به آینده دنی سبایوس و مارکو آسنسیو است. هر دوی آن‌ها قراردادهایی دارند که در سال 2023 به پایان می‌رسد و تحت هیچ شرایطی قصد ندارند بازیکنان را واگذار کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала