Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دومین جام ملی کاپیتان لئو؛ "فینالیسیما" در دستان مسی

© AP Photo / Bruna PradoLionel Messi beija o troféu depois de derrotar o Brasil na final da Copa América no Maracanã, Rio de Janeiro
Lionel Messi beija o troféu depois de derrotar o Brasil na final da Copa América no Maracanã, Rio de Janeiro  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.06.2022
عضو شوید
تیم ملی فوتبال آرژانتین در فینالیسینا موفق به پیروزی مقابل ایتالیا شد.
به گزارش اسپوتنیک، تیم‌های ملی فوتبال ایتالیا (قهرمان جام ملت‌های اروپا یورو 2020) و آرژانتین (قهرمان جام ملت‌های آمریکای جنوبی کوپا آمریکا) از ساعت 11:15 به وقت افغانستان امشب در ورزشگاه ومبلی در چهارچوب جام قهرمانان دو قاره (فینالیسیما) به مصاف هم رفتند.
این بازی در نهایت با پیروزی سه بر صفر آلبی‌سلسته مقابل آتزوری به کار خود پایان داد تا دومین جام مهم ملی در ردۀ بزرگسالان برای مسی بدست آید.
در این بازی روی حرکت و پاس خوب مسی لائوتارو مارتینز گل اول بازی را به ثمر رساند و در ادامه با حرکت خوب لائوتارو و با چیپ زیبای دی‌ماریا آرژانتین به گل دوم نیز رسید.
در ادامه تلاش‌های اندک و نه چندان خطرناک ایتالیا برای بازگشتاندن نتیجه بازی حاصلی را به همراه نداشت و این تیم توانی برای بازگشت بازی در خود نمی‌دید تا آرژانتین گل سوم را هم به لطف حرکت خوب مسی و ضربۀ دقیق دیبالا وارد دروازۀ ایتالیا کند و آتزوری در این بازی سه بر صفر شکست بخورد.
بدین ترتیب مسی و آرژانتین پس از کسب نخستین جام ملی پس از 28 سال توانستند با قهرمانی در کوپا آمریکا به فینالیسیما برسند و حالا در این مسابقات نیز قهرمانی را از آن خود کرده اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала