رسانه: ارتش چین برای بدترین سناریو در تنگه تایوان آماده می‌شود

© Sputnik / Igor Zarembo /  مراجعه به بانک تصاویر Ракетный эсминец "Хэфэй" из отряда боевых кораблей военно-морских сил Китая, прибывший в порт Балтийска
Ракетный эсминец Хэфэй из отряда боевых кораблей военно-морских сил Китая, прибывший в порт Балтийска - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.06.2022
عضو شوید
نسخه چینی گلوبال تایمز می‌نویسد که با افزایش تنش‌ها در تنگه تایوان، ارتش چین در طول رزمایش‌ها بدترین سناریو ممکن را اجرا خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، یک کارشناس نظامی چین که نخواست نامش فاش شود، گفت: جاپان و ایالات متحده در حال بررسی طرح هایی برای مداخله نظامی در مسئله تایون هستند، بنابراین ارتش چین رزمایش‌های بیشتری را براساس بدترین سناریو انجام خواهد داد.
وی به این نشریه خاطرنشان کرد که اخیرا ارتش چین سه رزمایش بزرگ در منطقه جزیره تایوان انجام داده است که در "سال‌های اخیر نادر بوده است".
"سونگ ژونگ پینگ" یک کارشناس دیگر نظامی تاکید کرد که اکنون ارتش چین نه تنها هشدار می‌دهد، بلکه در حال آماده سازی عملی برای درگیری نظامی است که دیگر به‌نظر نمی‌رسد غیرممکن باشد.
پیش از این، ژو فنگ‌لیان، سخنگوی دفتر امور تایوان در شورای دولتی چین، حمایت از نیروهای جدایی‌طلب را که خواستار استقلال تایوان هستند، "بسیار خطرناک" توصیف کرد و اظهار داشت که تلاش‌های تایوان برای جذب نیروهای خارجی ضد چین محکوم به شکست است. وی گفت که ما قاطعانه در برابر هرگونه تماس رسمی و هرگونه تبانی نظامی بین ایالات متحده و تایوان ایستاده‌ایم.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала