شناسایی جایگاه های سیستم های موشکی امریکایی از سوی روسیه در اوکراین

© AP Photo / Efrem LukatskyУкраинские военнослужащие стоят возле бронетехники
Украинские военнослужащие стоят возле бронетехники - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.06.2022
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه مذاکرات درباره برنامه های کیف برای بمباران روسیه با سامانه های موشکی امریکا را رهگیری کرد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه به نقل از ارتباطات رادیویی رهگیری شده اعلام کرد، که رژیم کیف قصد دارد یک اقدام تحریک آمیز غیرانسانی دیگر ترتیب دهد، برای این اهداف، سامانه های موشکی دوربرد تحویلی از ایالات متحده در شهر شوستکا در منطقه سومی مستقر خواهند شد.
Женщины-военнослужащие в Норвегии - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.05.2022
ناروی از ترس امریکا به اوکراین اسلحه میفرستد
جنرال میخائیل میزینتسف رئیس ستاد هماهنگی بین بخشی فدراسیون روسیه برای واکنش بشردوستانه - رئیس مرکز کنترل دفاع ملی فدراسیون روسیه چنین روشنی انداخت: "انتظار می‌رود در آینده نزدیک سامانه‌های موشکی دوربرد ایالات متحده در شوستکا جا به جا شود، که با کمک آن، شبه نظامیان تشکیلات مسلح اوکراین، به دستور سرویس امنیتی اوکراین، قصد دارند به قلمرو مرزی روسیه حمله کنند".
وزارت دفاع روسیه خاطرنشان کرد: نئونازی‌های اوکراینی با اقدامات خود می‌خواهند سربازان روسیه را به آتش پاسخ تحریک کنند و سپس آنها را به حملات بی‌رویه به اهداف غیرنظامی و کشتن غیرنظامیان اوکراینی متهم کنند.
میزینتسف بر این باور است، که در جریان این اقدام تحریک آمیز، بنا به دستور مقامات کیف، قرار است از خبرنگاران اوکراینی و خارجی برای تهیه مطالب جعلی عکس و فیلم در مورد ادعای "قتل غیرنظامیان در شهر توسط روس ها" استفاده شود که به طور گسترده توسط خبرگزاری های کشورهای غربی پخش خواهد شد.
پیش از این، رادیو اسپوتنیک گزارش داده بود که یوروپل بیم آن دارد که سلاح های عرضه شده به کیف به دست جنایتکاران بیفتد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала