Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مرگ عجیب قهرمان بدنسازی در 37 سالگی+عکس

© Sputnik / Александр Кряжевبدنسازی
بدنسازی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.06.2022
عضو شوید
یکی دیگر از قهرمانان بدنساز ی جهان بدون آنکه علت مرگ او مشخص باشد جان خود را از دست داد.
به گزارش اسپوتنیک، دنیای بدنسازی با شوک مرگ عجیب یکی دیگر از ورزشکاران سرشناس خود رو به رو شد.
این بار نوبت به ورزشکار لهستانی، پل پولوچک بود که در دام مرگ بیفتد. این بدنساز ساعتی پس از شرکت در تورنمنتی در آلمان، کشوری که عملا از دوران کودکی خود در آن زندگی می‌کرد، در سن 37 سالگی درگذشت.
همسر وی، کاترین دی نو، مسئول انتشار این خبر غم انگیز از طریق شبکه‌های اجتماعی بود. این زن که عکس پروفایل خود را در حساب اینستاگرام خود به رز سیاه تغییر داده است، مجموعه‌ای از عکس‌ها را با یک کمان سیاه و یک پیام صمیمانه به اشتراک گذاشته است.
پس از این اعلام رسمی، پرتال تخصصی Generation Iron جزئیاتی از درگذشت پل را ارائه کرد. اگرچه علت مرگ وی مشخص نیست چون هنوز علت آن توسط خانواده و پزشکان مشخص نشده است اما مشخص شد که این لهستانی ساعاتی پس از شرکت در مسابقات قهرمانی جهانی NPC آلمان که توسط فدراسیون بین المللی بدنسازی(IFBB) برگزار شده بود، جان خود را از دست داد.
پولوچک، 37 ساله، از سن 16 سالگی و پس از کنار گذاشتن ورزش اول خود به عنوان یک فوتبالیست، شروع به حضور در دنیای بدنسازی کرد.
او در لهستان متولد شد، اما بیشتر عمر خود را در آلمان گذراند، در سال 2022 به تیم پاورهاوس جیم پیوست و در آنجا ماند و طی سال‌ها آنقدر پیشرفت کرد تا اینکه در نهایت مالک باشگاه شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала