Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پوگبا در یک‌‌قدمی بازگشت به باشگاه یوونتوس

© REUTERS / Action Images via Reuters/Andrew BoyersFootball Soccer - Premier League - Swansea City vs Manchester United - Swansea, Britain - August 19, 2017 Manchester United's Paul Pogba celebrates after the match
Football Soccer - Premier League - Swansea City vs Manchester United - Swansea, Britain - August 19, 2017 Manchester United's Paul Pogba celebrates after the match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.06.2022
عضو شوید
طبق گزارش‌ها، ستاره فرانسوی برای بازگشت به یوونتوس نزدیک شده است.
به گزارش اسپوتنیک، روز گذشته باشگاه منچستریونایتد در توییتر رسمی خود با پل پوگبا خداحافظی و همچنین از زحمات این بازیکن فرانسوی تشکر کرد.
این بازیکن در سال‌های اخیر عملکرد خوب و ثابتی در جمع شیاطین سرخ نداشت و همین موضوع باعث شده بود تا زمزمه‌های جدایی او بیش از پیش شنیده شود.
از باشگاه یوونتوس به عنوان نزدیک‌ترین مقصد برای این ستاره فوتبال یاد می‌شود. در همین رابطه، رومئو آگرستی گزارش داده که پل پوگبا بسیار به یوونتوس نزدیک شده و در یک قدمی بازگشت به این باشگاه قرار دارد.
طبق گزارش‌ها، این هافبک 29 ساله با یوونتوس به توافق رسید و انتظار می‌رود جزئیات نهایی به‌زودی حل و فصل شود. برای نهایی شدن انتقال، فقط توافق روی جزئیات باقی‌مانده و این هافبک فرانسوی، اصل پیشنهاد یووه را پذیرفته است.
پوگبا به دوستانش اطلاع داده به یوونتوس برمی‌گردد و فوتبالش را در جایی ادامه می‌دهد که روزهای زیبایی را در آن سپری کرده بود.
او در چهار فصلی که برای یوونتوس به میدان رفت، توانست 178 بازی و 34 گل ثبت کند. پوگبا در سال 2016 از یوونتوس به منچستر آمد و توانست در 233 بازی، 39 بار برای تیمش گلزنی کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала