بایدن از سفر به عربستان خبر داد

© Sputnik / Григорий Василенко /  مراجعه به بانک تصاویر Вице-президент США Джозеф Байден и президент Украины Виктор Ющенко во время встречи с горожанами в Киеве
Вице-президент США Джозеф Байден и президент Украины Виктор Ющенко во время встречи с горожанами в Киеве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.06.2022
عضو شوید
رئیس جمهور امریکا می گوید که می خواهد به عربستان سعودی سفر کند.
به گزارش اسپوتنیک، جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده گفت که احتمال سفر زودهنگام وی به عربستان سعودی وجود دارد، اما هنوز تصمیم نهایی در این خصوص اتخاذ نشده است.
جو بایدن در پاسخ به این سوال که آیا به عربستان سفر خواهد داشت یا خیر، گفت: "در حال حاضر تصمیم نهایی در این مورد گرفته نشده است. "
به گفته وی، در حال حاضر، تلاش های دولت او بر چگونگی ایجاد "ثبات بیشتر در منطقه خاورمیانه" متمرکز شده است.
جوزیف بایدن معاون رریاست جمهوری امریکا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.06.2022
ممکن عنقریب بایدن برکنار گردد
وی در ادامه افزود: "در این زمینه، این احتمال وجود دارد که من با نمایندگان اسرائیل و تعدادی از کشورهای عربی دیدار داشته باشم. اگر من به این سفر بروم شامل دیدار با مقامات سعودی نیز می شود. اما تاکید می‌کنم که هنوز تصمیم نهایی در این زمینه گرفته نشده است."
پیشتر نیویورک تایمز به نقل از منابع خود نوشته بود که رئیس جمهور امریکا تصمیم گرفته است در ماه جون به عربستان سعودی سفر کند، و اولین دیدار خود را با محمد بن سلمان آل سعود، ولیعهد عربستان انجام خواهد داد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала