Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تکرار کارهای رونالدو؟ "غیر ممکن" است

© AFP 2023 / PIERRE-PHILIPPE MARCOUبنزما
بنزما - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.06.2022
عضو شوید
بنزما مهاجم فرانسوی رئال مادرید در مورد مسائل مختلف از جمله الگوبرداری از رونالدو نازاریو صحبت کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، کریم بنزما مهاجم فرانسوی رئال مادرید بعد از کسب جایزۀ یازده طلایی در مصاحبه ای با نشریه “اونزه موندیال” در مورد مسائل مختلف صحبت هایی انجام داد.
وی اظهار داشت :

” من به خاطر غریزه بازی می کنم و بازیکنی غریزی هستم. کاری که به ذهنم می رسد را در لحظه درون زمین انجام می دهم. هیچ وقت با خودم نمی گویم:” مقابل این دفاع قرار می گیرم و باید فلان یا همان کار را انجام بدهم.

اولین فصلم در رئال و شش ماه اولم خیلی سخت بودند. تنها بودم و زبان بلد نبودم. در آن زمان همه چیز خیلی سخت بود. وارد دنیایی جدید، تیمی جدید و فوتبالی جدید شده بودم. خوشبختانه ناامید نشدم.”

وی در مورد ژوزه مورینیو هم صحبت کرد:
” اختلاف کوچکی با مورینیو داشتم. در هتل او را دیدم. با او صحبت کردیم. روز قبل از بازی با مایورکا بود. نمی خواست در ان بازی در ترکیب باشم. وقتی بحث کردیم، به او گفتم:” فردا من را فیکس کن، گل می زنم و باعث بردن بازی می شوم.” روز بعدش گل زدم و با نتیجه یک بر صفر برنده شدیم.”
کریم در مورد علاقه اش به رونالدو نازاریو هم صحبت کرد:
” وقتی به بازیهایش نگاه می کردم، سعی می کردم روی حرکاتش ، دریبل هایش، شوت هایش، پاس هایش و حرکاتش با توپ تمرکز کنم. تکرار کارهایش غیرممکن بود.”
بنزما در مورد آینده هم صحبت کرد:
” هنوز چیزهای زیادی در ذهنم دارم. می خواهم جامها و چمپیونزلیگ های بیشتری ببرم. در تیم ملی هم می خواهم جام جهانی را ببرم و رویایش را دارم.”
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала