جنگ اقتصادی غرب علیه روسیه با شکست مواجه شده است

© Mikhail KutuzovMoney
Money - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.06.2022
عضو شوید
پس از اعمال بسته ششم تحریم های اتحادیه اروپا از جمله تحریم نفت روسیه، پیش بینی می شود برخی از کشورهای اروپایی در زمستان امسال با مشکلات جدی منابع انرژی مواجه شوند.
به گزارش اسپوتنیک، نشریه گلوبال تایمز چین می نویسد که ائتلاف غربی علیه روسیه به طور فزاینده ای غیرقابل اعتماد می شود، زیرا اعضای آن به دلیل تحریم ها با ضررهای عملی روبرو هستند و جنگ اقتصادی که به راه انداخته با شکست مواجه می شود.
گلوبال تایمز می‌ نویسد: نشانه‌های فزاینده‌ای وجود دارد که نشان می‌دهد ائتلاف غربی علیه مسکو بسیار شکننده است و به طور فزاینده‌ای غیرقابل اعتماد می‌شود، زیرا اعضای آن باید با ضررهای عملی مقابله کنند.
همانطور که لو شیانگ، محقق آکادمی علوم اجتماعی چین به این نشریه گفت، بعید است اتحادیه اروپا بتواند به عنوان یک جبهه متحد در مورد تحریم روسیه عمل کند، زیرا اتحاد غرب کامل نیست. وی خاطرنشان کرد: برای مدتی اتحادیه اروپا به ویژه آلمان روابط خوبی با روسیه برقرار کرد که باعث نارضایتی آمریکا شد و بعداً واشنگتن با ایجاد بحران در اوکراین، با موفقیت از تعصب غرب علیه روسیه استفاده کرد.
Банк России - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.06.2022
گاردین: روسیه جنگ اقتصادی علیه غرب را می‌برد
وی ادامه داد: کشورهای غربی ممکن است همچنان ادعا کنند که تحریم هایشان موثر است، اما شواهد رو به افزایش خلاف آنرا نشان می دهد - آمریکا و اروپا در جنگ اقتصادی با روسیه شکست می خورند. لو شیانگ می گوید: اروپایی ها آنقدر احمق نیستند که فقط برای حفظ شرکت ایالات متحده در این بازی به خودشان آسیب برسانند. وقتی منافع چندین کشور غربی تحت تأثیر قرار گیرد، اتحاد متزلزل شروع به ترکیدن خواهد کرد.
کشورهای غربی به دلیل اعمال تحریم‌ها علیه روسیه پس از آغاز عملیات ویژه برای غیرنظامی‌ کردن اوکراین، با مشکلات شدید اقتصادی - افزایش قیمت انرژی و افزایش تورم - مواجه شده‌اند. این اقدامات عمدتاً بر بخش مالی و عرضه محصولات با فناوری پیشرفته تأثیر گذاشت، اما درخواست ها در اروپا برای کاهش وابستگی به منابع انرژی روسیه بیشتر شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала