Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خودِ رکوردها دنبال من می‌آیند؛ هدفم قهرمانی با یونایتد است

© REUTERS / Phil NobleИгрок «Манчестер Юнайтед» Криштиану Роналду в матче с «Ньюкаслом»
Игрок «Манчестер Юнайтед» Криштиану Роналду в матче с «Ньюкаслом» - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.06.2022
عضو شوید
رونالدو فوق ستارۀ پرتگالی منچستریونایتد در مورد ماندن در این تیم و امیدواری به فصل بعد صحبت کرد.
به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو ابر ستاره پرتگالی منچستریونایتد بعد از یک فصل نسبتاً ضعیف و حالا با آمدن مربی جدید (اریک تن‌هاگ) امیدوار به درخشش مجدد و قهرمانی با این تیم در فصل آتی است.
وی در مصاحبه با شبکۀ باشگاه منچستریونایتد گفت:

چیزی که باید به هواداران بگویم این است که آن‌ها شگفت‌انگیز هستند. حتی در روز شکست آن‌ها همیشه از ما حمایت می کنند، همیشه با ما هستند.

هواداران همیشه در قلب من جای دارند و این مردم هستند که همه باید به آن‌ها احترام بگذارند، زیرا آن‌ها همیشه در کنار ما هستند.

مثلاً در بازی اول، البته نه فقط در بازی بلکه یک روز قبل از آن در هتل احساس کردم. من قبل از آن کمی عصبی بودم که طبیعی است، اما همه چیز خوب پیش می رود. من بازی را شروع کردم، دو گل زدم و خیلی خیلی خوب بود.
رکوردها به روشی طبیعی به دست می‌آیند. من رکوردها را دنبال نمی‌کنم، اما رکوردها من را دنبال می‌کنند، بنابراین خوب است.
هنوز انگیزه من برای ادامه کار سخت است، هنوز هم علاقه به بازی کردن را دوست دارم، و البته منچستریونایتد و هم تیمی گ‌هایم در تمام این راه به من کمک می‌کنند. بنابراین باید از همه افرادی که به کریستیانو کمک می‌کنند قدردانی کنم.
گل زدن برای این باشگاه همیشه خوب است. وقتی هتریک می کنید، حتی بهتر است.
مهم‌ترین چیز برای من این است که در بازی ها پیروز شوم و تلاش کنم تا قهرمانی یا جامی را به دست بیاورم، اما معتقدم منچستریونایتد همان جایی خواهد بود که همه ی این چیزها ممکن است. گاهی اوقات زمان می برد، اما من هنوز معتقدم منچستر به جایگاهش خواهد رسید.
احساس که زمانی دوباره برگشتم، حس خوب هواداران بود، خوشحالی آن‌ها عالی بود. از حضور در اینجا بسیار خوشحالم و هنوز هم هستم.
کریستیانو در مورد اریک تن‌هاگ:
می‌دانم که او کار فوق العاده‌ای برای آژاکس انجام داد و مربی باتجربه‌ای است، اما ما باید به او زمان بدهیم و همه چیز باید طوری تغییر کند که او می‌خواهد. امیدوارم موفق باشیم، پس برای او بهترین‌ها را آرزو می‌کنم. ما خوشحال و هیجان زده هستیم.
نسل جدید آینده باشگاه خواهد بود. من طرفدار این هستم که به نسل جوان فرصت بدهیم، زیرا آن‌ها آینده باشگاه خواهند بود.
اما شما باید به آن‌ها کمک کنید تا در موقعیت مناسبی قرار بگیرند، زیرا فشار زیاد است. باید به آنها زمان، فرصت، و اجازه بدهید تا به روش عادی رشد کنند، بدون فشار.
اگر بچه‌ها از من راهنمایی بخواهند، من نظر و نصیحتم را می‌گویم، چون می‌خواهم که به آن‌ها کمک کنم.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала