Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رقابت "چلسی، تاتنهام و یونایتد" برای شکار اشکرینیار

© Sputnik / Виталий Белоусов /  مراجعه به بانک تصاویر اشکرینیار
اشکرینیار - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.06.2022
عضو شوید
جذب میلان اشکرینیار، مدافع اینتر ایتالیا دوباره در دستور کار باشگاه‌های لیگ برتری قرار گرفت.
به گزارش اسپوتنیک، و به نقل از رسانه‌ ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت چاپ شهر میلان، میلان اشکرینیار، مدافع ملی‌پوش اسلواک در حال حاضر تا سال 2023 میلادی با اینتر قرارداد دارد و نراتزوری مشتاق است تا مذاکرات را در مورد توافق جدید تا سال 2027 میلادی آغاز کند.
دستمزد این مدافع اهل کشور اسلواکی نیز به میزان مبلغ معادل با رقم چهار و نیم میلیون یورو در سال به اضافه پاداش‌ها به اندازه هم‌تیمی‌هایش از جمله نیکولو بارلا، هافبک تیم ملی فوتبال ایتالیا و باشگاه اینتر ارتقا خواهد یافت.
با این اوصاف، خبرنگار نشریه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت چنین می‌گوید ماندن اشکرینیار در تابستان امسال تضمینی برای نرسیدن پشینهاد و علاقه‌مندی انگلیسی‌ها به او نیست.
منچستر یونایتد، چلسی و تاتنهام همگی وضعیت این بازیکن بیست و هفت ساله را در آستانه بازار تابستانی دنبال می‌کنند.
اینتر در سال گذشته بعد از از دست دادن آنتونیو کونته، چند تن از بهترین های خود را نیز از دست داده بود؛ ولی با حضور سیمونه اینزاگی، این تیم به تقویت ترکیب خود پرداخته و بعید به نظر می‌رسد که بازیکن دیگری از این تیم از جمع نراتزوری جدا شود.
از طرف دیگر، تیم‌های لیگ برتری هم برای تقویت ترکیب تیم خود به مدافع اسلواک تیم اینتر چشم دوخته‌اند تا توان رقابت با منچستر سیتی و ليورپول را داشته باشند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала