Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گام اول من‌یونایتد برای خرید نونیز؛ جانشین کاوانی از بنفیکا می‌آید

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر منچستریونایتد
منچستریونایتد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.06.2022
عضو شوید
شياطين سرخ بر سر احتمال جذب داروين نونيز مهاجم بنفيکا، در پنجره نقل و انتقالات پيش رو با بنفيکا تماس گرفته‌اند.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از نشریه انگلیسی دیلی میرور، داروین نونيز که در سال 2020 میلادی از آلمريا به بنفيکا لیسبون پرتگال پيوست، در فصل گذشته پس از به ثمر رساندن 26 گل در 28 بازی در ليگ، توجه بسياری از باشگاه‌های بزرگ سراسر اروپا را به خود جلب کرده است.
طبق گزارش‌ها، چلسی، رئال مادرید و پار‌سن‌ جرمن همگی به اين بازيکن 22 ساله علاقه نشان داده‌اند؛ اما طبق ادعای خبرنگار نشریه دیلی میرور، منچستر يونايتد قبلا با نمايندگان بنفيکا و نونيز تماس گرفته است.
گفته می‌شود اين مهاجم با قيمت 60 ميليون يورو معادل با رقم حدودا 50.6 ميليون پوند در دسترس خواهد بود و منچستر يونايتد به دنبال انتقال اين ستاره اروگوئه‌ای به اولدترافورد برای نقش‌آفرینی کنار کريستيانو رونالدو در خط حمله سرخ‌پوشان شهر منچستر است.
با اين حال، عدم حضور منچستر يونايتد در رقابت‌های فصل آينده ليگ قهرمانان اروپا می‌تواند مانعی برای آن‌ها تلقی شود؛ زيرا گفته می‌شود که داروین نونيز تمايل دارد که در فصل آينده در بهترين رقابت‌ باشگاهی اروپا بازی کند.
اگر اين مهاجم در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان پیش رو با بنفيکا وداع کند، بعد از به ثمر رساندن 47 گل در 84 بازی برای اين باشگاه پرتگالی در تمام رقابت‌ها، اين تيم را ترک خواهد کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала