Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دلیل غیبت رحمت اکبری و حسین زمانی در تیم ملی مشخص شد+عکس

© Photoرحمت اکبری
رحمت اکبری - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.06.2022
عضو شوید
سرانجام فهرست نهایی تیم ملی فوتبال افغانستان برای اشتراک در رقابت‌های انتخابی جام ملت‌های آسیا اعلام شد.
به گزارش اسپوتنیک، دقایقی پیش صفحۀ فیس‌بوک فدراسیون فوتبال افغانستان فهرست 26 نفره و نهایی تیم ملی را برای سه بازی باقی‌مانده در دور سوم و پایانی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا مقابل تیم‌های ملی هانگ‌کانگ، هند و کمبودیا را اعلام کرد.
نکتۀ جالب این‌جاست که در این فهرست اسامی بازیکنانی چون رحمت اکبری، حسین زمانی، آدم نجم، جبار شرزه و نورالله امیری دیده نمی‌شود.
اسامی بازیکنان حاضر در هند:
دروازه‌بانان: اویس عزیزی، فیصل حمیدی، هلال حسینی
مدافعان: داوود نجم، میلاد انتظار، اسلام امیری، نجیم حیدری، ذوالفقار نظری، امید موسوی، مسیح سیغانی، سلیمان زرمتی.
هافبک‌ها: فیصل شایسته، فرشاد نور (کاپیتان)، نور حسین، اباسین علی‌خیل، شریف محمد، مازیار کوهیار، سمیر سمندری و مصطفی زازی.
مهاجمان: زبیر امیری، امید پوپل‌زی، امرالدین شریفی، فرید سادات، مصطفی آزادزوی، مُشتاق احمدی و عمران حیدری.
طبق خبرنامۀ فدراسیون فوتبال افغانستان؛ رحمت اکبری به دلیل مصدومیت در آخرین بازی باشگاهی‌اش در رقابت‌های لیگ برتر استرالیا، حسین زمانی، آدام نجم، نورالله امیری و جبار شرزه نیز بنابر مسائل فنی که احتمال می‌رود به دلیل عدم داشتن تیم و تمرین منظم در ردۀ باشگاهی و عدم آمادگی جسمانی توسط سرمربی در فهرست تیم ملی جای نگرفته اند.
این در حالی‌ست که در چند وقت اخیر سر و صدای زیادی در شبکه‌های اجتماعی به خاطر عدم حضور حسین زمانی و رحمت اکبری در ترکیب تیم ملی شده بود.
رحمت اکبری در حالی مصدوم شده و به این بازی‌ها نرسیده که انوش دست‌گیر از حضور قطعی وی در مقدماتی جام ملت‌های آسیا خبر داده بود.
این در حالی‌ست که مشتاق احمدی جدیدترین پدیدۀ فوتبال افغانستان که در بازی مقابل ویتنام هم عملکرد خوبی داشت به حساب می‌رود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала