Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال به یوفا: در مورد اتفاقات "فینال لیگ قهرمانان" پاسخ‌گو باشید

© REUTERS / Sergio PerezFlorentino Perez
Florentino Perez - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.06.2022
عضو شوید
رئال مادرید بخاطر اتفاقات فینال چمپیونس لیگ از یوفا خواستار توضیحات شد.
به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید بیانیه تندی را در مورد اتفاقات پیش و پس از بازی فینال چمپیونزلیگ میان رئال مادرید و لیورپول منتشر کرد.
بیانیه رئال مادرید بدین شرح است:
در پی اتفاقات تاسف باری که در روز 28 می در حوالی و ورودی های ورزشگاه استادو فرانس و حتی خود ورزشگاه رخ داد، باشگاه رئال مادرید می خواهد این بیانیه را در حمایت از قربانیان این اتفاقات منتشر کند:
1- می خواهیم بدانیم که دلایل انتخاب این مکان برای فینال چه بوده است و چه معیارهایی در این بررسی وجود داشته که باعث اتفاقات آن روز شده است.
2- در عین حال خواستار پاسخ و توضیح در این باره هستیم که چه کسانی مقصر آزار و اذیت هواداران بی دفاع بودند. هوادارانی که در هر لحظه رفتاری مناسب و خوشایند داشتند.
3- باید توجه داشت که شبی که می توانست یک جشن فوتبال برای هواداران حاضر در بازی باشد، به اتفاقاتی ناخوشایند منجر شد که به خشم همگانی و عمیق منجر شد.
تصاویر منتشر شده توسط رسانه ها به وضوع نشان می دهد که بسیاری از هواداران با خشونت، حمله، سرقت با خشونت مواجه شده اند. اتفاقاتی که در زمانی که سوار بر موترها یا بس‌ها بودند هم رخ داده و به خشونت فیزیکی منجر شده است.
برخی از آنها باید به خاطر جراحات وارده، شب را در بیمارستان سپری می کردند. فوتبال به دنیا تصاویری را نشان داد که از ارزشها و اهداف همیشگی خود به دور بود.
هواداران هم شایسته یک واکنش هستند و باید مقصران مشخص شوند تا چنین اتفاقاتی در تاریخ فوتبال و ورزش تا همیشه به فراموشی سپرده شوند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала