کنگره امریکا به بایدن: درمورد پول اختصاص داده شده به اوکراین گزارش دقیق داده شود

© AP Photo / Susan WalshАмериканский флаг над зданием конгресса США в Вашингтоне
Американский флаг над зданием конгресса США в Вашингтоне - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.06.2022
عضو شوید
کنگره امریکا از بایدن گزارشی در مورد هزینه 40 میلیارد دالری اختصاص داده شده به اوکراین درخواست کرد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از Politico، نگرانی‌های کنگره امریکا نسبت به توانایی دولت این کشور در مدیریت موج بی‌سابقه پول و ردیابی هزاران سلاح امریکایی که به اوکراین ارسال شده، افزایش یافته است. با توجه به پیشینه پنتاگون در زمینه نظارت کنگره، نظارت‌ هر دو حزب جمهوری‌خواه و دموکرات این کنگره بر عملکرد وزارت دفاع امریکا افزایش یافته است.
کنگره امریکا با آگاهی از سابقه وزارت دفاع این کشور در مصرف کردن بودجه‌های مصوب و ناپدید شدن بودجه‌ها در گذشته، در روند مصرف شدن کمک 40 میلیارد دلاری به اوکراین نظارت دقیقی خواهد داشت.
جوزیف بایدن معاون رریاست جمهوری امریکا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.05.2022
بایدن لایحه کمک 40 میلیارد دالری را به اوکراین امضا کرد
برخی قانون‌گذاران به دولت جو بایدن، رئیس‌جمهوری امریکا هشدار می‌دهند که بسته کمکی آینده ممکن است حمایت عمده کنگره را - که به تصویب بسته کمکی 40 میلیارد دالری پیشین منجر شد - از دست بدهد. یکی از شاخص‌ها عملکرد پنتاگون در مدیریت و تهیه گزارشی کامل از نحوه هزینه این بودجه‌ها است. پنتاگون در دیگر حوزه‌ها عملکرد موفقیت‌آمیزی در این خصوص نداشته و موجب انجام بازرسی و تحقیقات از سوی کمیته‌های کنگره آمریکا شده است.
الیزابت وارن عضو دموکرات کمیته نیروهای مسلح در مجلس سنای امریکا گفت، تهیه گزارش کامل درباره این بودجه تخصیص یافته 40 میلیارد دالری، "برای درخواست بودجه‌های پیشین و آتی اهمیتی حیاتی" خواهد داشت.
وی افزود: دولت امریکا میلیاردها دالر کمک اقتصادی، بشردوستانه و نظامی به اوکراین می‌کند تا در جنگ با روسیه پیروز شوند، و مردم امریکا انتظار دارند که کنگره (بر این کمک‌ها) نظارت داشته باشد و وزارت دفاع گزارش کاملی ارائه دهد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала