Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادعای مُدل برازیلی بر علیه ستاره‌های بارسا: بجز مسی، همه برایم پیام "غیر اخلاقی" فرستاده‌اند

© REUTERS / ALBERT GEAبرشلونة الإسباني يفوز بكأس خوان غامبر على يوفنتوس الأحد 8 أغسطس 2021
برشلونة الإسباني يفوز بكأس خوان غامبر على يوفنتوس الأحد 8 أغسطس 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.06.2022
عضو شوید
مارکا گزارش داده است که سوزی کورتز، مُدل برازیلی فاش کرده است که لیونل مسی و فیلیپه کوتینیو تنها دو مرد باوقار در رختکن بارسلونا هستند و سایر ستاره‌های این تیم به وی پیام‌های اخلاقی فرستاده‌اند.
به گزارش اسپوتنیک، اخیراً نشریه اسپانیایی "ال‌پرودیکو" مدعی شد، جرارد پیکه به همسر خواننده‌اش شکیرا خیانت کرده و به زودی این زوج معروف جدا خواهند شد.
در پی انتشار این موضوع، سوزی کورتز، مُدل برازیلی که بیشتر به عنوان خانم بوم بوم شناخته می‌شود، ادعاهایی را مطرح کرده که مشکلات جرارد پیکه با همسرش را بیشتر دامن خواهد زد.
این مُدل برازیلی می‌گوید که لیونل مسی و فیلیپه کوتینیو تنها دو مرد باوقار در رختکن بارسلونا هستند و سایر ستاره‌های این تیم به وی پیام‌های اخلاقی فرستاده‌اند.
کورتز به صورت مستقیم پیکه را هدف قرار داده و می‌گوید که او بیشتر از همه و با محتویات سکسی برایش ارسال کرده‌است.
او در این مورد با نیویورک گفت‌وگویی انجام داده و این گفت‌وگو از طریق نشریه مارکا پردازش داده شده و تا برای مخاطبان وضاحت بیشتر داشته باشد.
کورتز در مورد پیام‌هایی که دریافت کرده‌ چنین می‌گوید:" پیکه کسی بود که مستقیم‌ترین(اشاره به درخواست‌های جنسی) پیام را برای من ارسال کرد. تنها بازیکنان بارسلونا که هرگز برای من چیزی ارسال نکردند مسی و کوتینیو بودند. آنها شوهران بزرگی هستند و به همسرانشان بسیار احترام می گذارند. شکیرا لیاقت این را نداشت و با او همدردی می‌کنم."
بوم بوم در مورد این که چگونه پیکه شماره‌اش را دریافت کرده‌، گفت:" من با ساندرو روسل، رئیس سابق بارسلونا دوست بودم. وقتی پیکه متوجه شد، شماره من را در آن زمان خواست و به من پیام داد. وقتی به برازیل برگشتم، مستقیماً مرا به اینستاگرامم پیام فرستاد و پس از یک روز آن را حذف کرد. او بعداً از من می‌پرسید که چه زمانی به اروپا برمی‌گردم. او حتی بابت نقاشی مسی در باسنم گفت که با لئو حسادت می‌کند."
کورتز یکی از طرفداران مسی است و سال گذشته زمانی که ستاره آرجانتینی به کشورش کمک کرد تا عنوان قهرمانی کوپا آمریکا را کسب کند، او چهره لئو را روی باسن خود خالکوبی کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала