تعلیق پروازهای طیاره آئروفلوت روسیه به کلمبو سریلانکا

© Sputnik / Maksim Blinov /  مراجعه به بانک تصاویر Самолет Airbus A320 авиакомпании "Аэрофлот" заходит на посадку в международном аэропорту "Шереметьево", 2014 год
Самолет Airbus A320 авиакомпании Аэрофлот заходит на посадку в международном аэропорту Шереметьево, 2014 год - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.06.2022
عضو شوید
شرکت هوایی آئروفلوت روسیه پس از توقیف طیاره خود در سریلانکا، اعلام کرد که پروازهای خود به کلمبو را به دلیل " غیر قابل اعتماد بودن وضعیت از لحاظ اطمینان پرواز بدون مانع به سریلانکا" متوقف می‌کند.
به گزارش اسپوتنیک، پرواز SU-289 آئروفلوت از کلمبو به مسکو در تاریخ 2 سال روان میلادی به تعویق افتاد و بعداً به دلیل عدم صدور مجوز مقامات اداره هوانوردی ملکی سریلانکا لغو شد.
سرویس مطبوعاتی این شرکت هوایی می‌گوید: آئروفلوت پروازهای تجاری به کلمبو (سریلانکا) را برای آینده نزدیک به دلیل غیرقابل اعتماد بودن وضعیت از نظر اطمینان پرواز بدون مانع طیاره‌های این شرکت به سریلانکا متوقف می‌کند. فروش بلیت پروازهای کلمبو به طور موقت تعطیل است.
بر اساس گزارش‌ها، جلسه دادگاه در مورد لغو توقیف این هواپیما برای 8 جون 2022 برنامه‌ریزی شده است.
پیش از این گزارش شده بود که وزارت امور خارجه روسیه "جانیتا آبویکرما لیاناگا" سفیر سریلانکا در مسکو را احضار کرد و به توقیف یک طیارۀ آئروفلوت در میدان هوایی بندرانایکه اعتراض شدید کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала