Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیگ ملت‌های اروپا؛ شکست قهرمان جهان و تحقیر بلجیم توسط لاله‌های نارنجی+ عکس

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر ادن هازارد بازیکن تیم ملی بلجیم در مقابل دانمارک Футбол. ЧЕ-2020. Матч Дания - Бельгия
ادن هازارد بازیکن تیم ملی بلجیم در مقابل دانمارک   Футбол. ЧЕ-2020. Матч Дания - Бельгия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.06.2022
عضو شوید
شب گذشته رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا با چند دیدار ادامه پیدا کرد که فرانسه برابر دنمارک شکست خورد و بلجیم در خانه برابر هالند با نتیجه پُر گُل تحقیر شد.
به گزارش اسپوتنیک، رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا، شب گذشته ادامه پیدا کرد و چندین و چند دیدار از گروه‌های مختلف برگزار شد.
در یکی از مهم‌ترین دیدارها، فرانسه از لیگ A، به مصاف دنمارک رفت و با نتیجه 1-2 شکست خورد. برای تیم ملی فرانسه بنزما در دقیقه 51 و برای دنمارک، آندریاس کورنلیوس در دقایق 68 و 88 گُلزنی کردند.
در دیگر بازی این گروه، کرواسی میزبان اتریش بود و با نتیجه 0-3 تحقیر شد. مارکو آرناتوویچ در دقیقه 41، مایکل گرگوریتش در دقیقه 54 و مارسل سابیتزر در دقیقه 57، گُلزنان اتریش در این بازی بودند.
از گروه چهارم لیگ A، تیم ملی بلجیم در بروکسل، میزبان تیم ملی هالند بود و با نتیجه سنگین 1-4 شکست خورد. در این بازی استیون برخواین در دقیقه 40، ممفیس دپای در دقایق 51 و 66 و دنزل دومفریز در دقیقه 62 برای لاله‌های هالند گلزنی کردند. تک گُل بلجیم را نیز میچی باتشوایی در دقیقه 3+90 به ثمر رساند اما مانع شکست سنگین تیمش شده نتوانست.
در دیگر دیدارها، قزاقستان برابر آذربایجان با نتیجه 0-2 شکست خورد، لتونی از با نتیجه 0-3 از آندورا گذشت، لیختن اشتاین با نتیجه 0-2 به مولداوی باخت و بلاروس با نتیجه 0-1 بازی را به اسلواکی واگذار کرد.
این رقابت‌ها امشب نیز با برگزاری 7 دیدار ادامه پیدا خواهد کرد که در مهم‌ترین دیدار ایتالیا به مصاف آلمان خواهد رفت و مجارستان از انگلیس میزبانی می‌کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала