Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش "بنزما" به صحبت‌های آخر "مسی"

© REUTERS / ALBERT GEAНападающий "Барселоны" Лионель Месси и форвард "Реал"а Карим Бензема во время матча
Нападающий Барселоны Лионель Месси и форвард Реала Карим Бензема во время матча - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.06.2022
عضو شوید
اخیراً مسی گفته بود شکی ندارد که بنزما برندۀ جایزه توپ طلای سال 2022 خواهد شد و بدون تردید ستاره فرانسوی لایق این جایزه است. بنزما شب گذشته به این صحبت‌های مسی واکنش نشان داد و اظهار داشت که گفته‌های لئو به او انگیزه می‌دهد.
به گزارش اسپوتنیک، چندی قبل لیونل مسی در گفت‌وگو با TyC Sport، در مورد مدعیان اصلی برندۀ توپ طلا اظهار نظر کرد و گفت که بنزما شایسته‌ترین فرد برای برنده‌ شدن این جایزه است زیرا ستاره فرانسوی همه کار کرده تا این عنوان را به دست آورد.
این گفته‌های مسی برای بسیاری‌ها تعجب برانگیز بود زیرا این دو ستاره در زمان حضور لئو در بارسلونا، رقیب هم بودند و به نظر نمی‌رسید روزی از هم دیگر به نیکویی یاد کنند.
آمار اما برتری بنزما را ثابت می‌کند و این ستاره فرانسوی آن‌قدر خوب بوده که حتی رقبای خود را نیز به تحسین از خودش وا داشته است.
بنزما که از شنیدن این حرف‌ها خوشحال است، شب گذشته و پس از شکست تیم ملی فرانسه برابر دنمارک که در آن بازی نیز موفق به زدن تنها گُل خروس‌ها شد، واکنش بسیار محترمانه به حرف‌های مسی نشان داد و اظهار داشت که گفته‌های لئو به او انگیزه می‌دهد.
بنزما به ESPN گفت:" بله، بله، صحبت‌های مسی را دیدم. صحبت‌های بازیکنی مثل او به من انگیزه بیشتری می‌دهد تا شرایطم را بهتر کنم."
بنزما در حالی مدعی اصلی توپ طلا شناخته می‌شود که توانسته با رئال مادرید قهرمان لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا شود و 50 گُل برای تیم باشگاه و ملی خودش به ثمر برساند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала