Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پایان شایعات؛ رونالدو ماندنش در اولدترافورد را تایید کرد

© REUTERS / Phil NobleИгрок «Манчестер Юнайтед» Криштиану Роналду в матче с «Ньюкаслом»
Игрок «Манчестер Юнайтед» Криштиану Роналду в матче с «Ньюкаслом» - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.06.2022
عضو شوید
کریستیانو رونالدو در گفت‌وگو با ویب سایت رسمی باشگاه منچستریونایتد، تایید کرد که در این باشگاه به کارش ادامه خواهد داد.
به گزارش اسپوتنیک، پس از آن که منچستریونایتد موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نشد، رسانه‌های انگلیسی، از احتمال جدایی کریستیانو رونالدو خبر دادند و مدعی شدند که این فوق ستاره پرتگالی دوست ندارد تا در لیگ اروپا بازی کند.
این شایعات پس از روی کار آمدن اریک هاگ به عنوان سرمربی جدید یونایتد اوج گرفت و اکثر رسانه‌ها مدعی بودند که طرفین تمایل به همکاری به هم‌دیگر ندارند.
تن هاگ اما در نخستین مصاحبه‌اش از حضور رونالدو در تیمش ابراز رضایت کرد و اظهار داشت که مایل به همکاری با فوق ستاره پرتگالی است.
حالا رونالدو نیز از همکاری به تن هاگ هیجانی است و در گفت‌وگو با ویب سایت رسمی باشگاه منچستریونایتد، تایید کرده که در این باشگاه به کارش ادامه خواهد داد.
او در این مورد گفت:" از اینکه هنوز اینجا هستم خیلی خوشحالم."
رونالدو در ادامه در مورد تن هاگ صحبت کرد و گفت:" می‌دانم تن هاگ کار بزرگی در آژاکس انجام داده است. او مربی باتجربه‌ای است ولی ما باید به او زمان بدهیم. شرایط در یونایتد باید همانطور که او می‌خواهد تغییر کند. و البته من امیدوار به موفقیت او هستم. چرا که اگر سرمربی موفق باشد کل باشگاه موفق خواهد بود."
به این ترتیب شایعات جدایی رونالدو پایان یافت و وی با خیال راحت می‌تواند تا در اردوی تیم ملی حضور داشته باشد و سپس به تعطیلات برود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала