Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کاپیتان یوونتوس راهی لیگ آمریکا شد+ عکس

© REUTERS / MASSIMO PINCAФутболисты "Ювентуса" с трофеем после победы в итальянской Серии А (1 августа 2020). Турин
Футболисты Ювентуса с трофеем после победы в итальянской Серии А (1 августа 2020). Турин - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.06.2022
عضو شوید
فابریزیو رومانو، خبرنگار مطرح حوزه نقل‌وانتقالات می‌گوید که جورجو کیه‌لینی کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایتالیا و باشگاه یوونتوس، به توافق کامل با تیم لس آنجلس گلکسی دست یافته و بزودی قراردادش را امضأ خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، جورجو کیه‌لینی، مدافع با تجربه و مهم یوونتوس در چند سال آخر، در پایان فصل اعلام کرد که این تیم را پس از 17 سال حضور، انجام 559 بازی و زدن 36 گُل و ساختن 25 پاس گُل ترک خواهد کرد.
وی پس از ناکامی در کسب جام فینالیسما، به صورت رسمی از تیم ملی فوتبال ایتالیا نیز خداحافظی کرد و به نظر می‌رسید که از فوتبال باشگاهی نیز کنار برود.
کیه‌لینی 37 ساله اما تصمیم ندارد تا از فوتبال خداحافظی کند و تصمیم دارد تا در لیگ آمریکا به فوتبال حرفه‌ای خودش ادامه دهد.
این بازیکن با باشگاه آمریکایی لس آنجلس گلکسی به توافق نهایی دست یافته و بزودی با این باشگاه قرارداد امضأ خواهد کرد.
این موضوع فابریزیو رومانو، خبرنگار مطرح حوزه نقل‌وانتقالات مطرح کرده و می‌گوید کیه‌لینی به عنوان بازیکن جدید لس آنجلس اف سی در چند روز آینده قرارداد رسمی امضا خواهد کرد.
کیه‌لینی در تابستان 2005 با قراردادی به ارزش 7.7 میلیون یورو از فیورنتینا به یوونتوس پیوست و 17 سال را در تورین سپری کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала