Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

غیبت "خواهران ویلیامز" در رقابت‌های تنیس ویمبلدون

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر سرناویلیامز France Tennis French Open
سرناویلیامز France Tennis French Open - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.06.2022
عضو شوید
نام‌های سرنا و ونوس ویلیامز، در فهرست منتشر شده از سوی ویمبلدون دیده نمی‌شود و هر دو ستاره تنیس برای حضور در این رقابت‌ها باید درخواست وایلد کارت(کارت سفید) کنند.
به گزارش اسپوتنیک، بامداد امروز ویمبلدون فهرست تنیسورانی که در این رقابت‌ حضور خواهند داشت، منتشر کرد و در کمال تعجب نام‌های خواهان ویلیامز در آن دیده نشد.
اما این امکان هنوز وجود دارد که سرنا و ونوس ویلیامز در این رقابت‌های که از 27 جون الی 10 جولای مصادف با 6 الی 19 ماه سرطان برگزار خواهد شد، اشتراک کنند.
هر دو ستاره تنیس برای حضور در این رقابت مهم باید درخواست وایلد کارت( کارت سفید) کنند و این به مسئولان ویمبلدون بستگی دارد که با درخواست آن‌ها موافقت خواهند کرد یا خیر.
سرنا ویلیامز 7 قهرمانی از جمله 23 قهرمانی خود را در کلوپ آل اینگلند کسب کرده است که آخرین آن در سال 2016 بود. این زن آمریکایی 40 ساله در سال‌های 2018 و 2019 نایب قهرمان شد و از زمان مصدومیتش در دور قبلی این رقابت‌ها در هیچ مسابقه‌ای شرکت نکرده است.
ونوس ویلیامز نیز پنج بار قهرمان مسابقات انفرادی ویمبلدون شده است و در مجموع دارای هفت جایزه اصلی تک نفره است. آخرین بازی او در تور شیکاگو در ماه اگست بود. او دو هفته دیگر 42 ساله می‌شود و هنوز به فکر بازنشستگی نیست.
ویمبلدون در مورد دلیل غیبت این بازیکنان چیز نگفته اما به نظر می‌رسد که به دلیل غیبت طولانی‌ آن‌ها از میادین نام‌های شان در فهرست ورودی دیده نمی‌شود.
همچنین لیلا فرناندز، نایب قهرمان اوپن آمریکا در سال 2021 که در جریان باخت این هفته در مسابقات آزاد فرانسه، پای راست خود را مصدوم کرد، در لیست ورودی ویمبلدون حضور ندارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала