استانکزی: مخالفان با تبلیغات نادرست تلاش می‌کنند میان طالبان و مردم فاصله ایجاد کنند

© Photo / Twitter account of Inamullah Samanganiعباس استانکزی
عباس استانکزی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.06.2022
عضو شوید
معین سیاسی وزارت خارجه طالبان با یاد از مشکلات موجود در افغانستان تاکید می‌کند که طالبان در مرحله حساس قرار دارد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از آریانا نیوز، شیر محمد عباس استانکزی در نشستی که با حضور شماری از سخنگویان حکومتی روزگذشته (جمعه 13 جوزا) در وزارت خارجه برگزار شد، گفته است که با توجه به مشکلات سد راه طالبان، دولت در برابر تبلیغات نادرست مخالفان خودش مبارزه و آنرا با ارایه تبلیغات مثبت باید خنثی کند.
این مقام وزارت خارجه طالبان هم‌چنان تاکید می‌کند که مخالفان طالبان تلاش می‌کنند تا با تبلیغات نادرست میان دولت و مردم فاصله ایجاد کنند.
وی گفته است: "این مرحله حساس برای امارت اسلامی است، ما مشکلات اقتصادی داریم، مشکلات سیاسی داریم، مشکلات اجتماعی داریم، در داخل مشکل داریم در خارج مشکل داریم".
استانکزی ادامه تبلیغات مثبت را در راستای تقویت دولت کنونی اثر گذار می‌داند.
معین سیاسی وزارت خارجه طالبان گفت: "ما چندین بار با امریکا مذاکره کردیم. آنها گفتند که امارت اسلامی تبلیغات بالا دارند. در زمانیکه متقی در راس نهاد فرهنگی امارت اسلامی قرار داشت یک شبکه الاماره داشت و یک هم مجله بود که در برابر بیش از هفتاد رسانه دولتی رقابت می‌کرد و از طریق تبلیغات می‌جنگید".
این درحالیست که پیش از سقوط نظام جمهوریت در کنار جنگ نظامی جنگ تبلیغاتی نیز میان دو جبهه مخالف وجود داشت، جنگ سردی که به گمان بیشتر از مسوولان وقت طالبان در آن پیشتاز بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала