Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسلونا مصمم به تمدید قرارداد با گاوی

© REUTERS / ALBERT GEAبارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.06.2022
عضو شوید
باشگاه اسپانیایی قصد دارد مذاکرات بر سر تمدید قرارداد با هافبک اسپانیایی‌اش را از سر گیرد.
به گزارش اسپوتنیک، گاوی است در طول دوران حضورش در ترکیب بارسا عملکردی درخشان از خودش ارائه کرده و توجه بسیاری را به خود جلب کند.
ژاوی تاکید بسیاری روی حفظ این بازیکن دارد و بارسا نیز به هیچ وجه حاضر به از دست دادن او نیست. از همین‌رو، باشگاه بارسلونا همچنان مصمم به تمدید قرارداد گاوی 17 ساله است.
در همین رابطه، فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌‌وانتقالات فوتبال اروپا در این رابطه خبر داده است.
او در توییتری در این مورد نوشت:
"مذاکرات بین مدیر برنامه‌های گاوی و بارسلونا در روزهای پیش رو از سر گرفته خواهد شد، این در حالی است که مدیر برنامه‌ای این بازیکن سرانجام پیشنهاد رسمی از سوی این باشگاه برای تمدید قرارداد را دریافت کرد."
این خبرنگار مطرح دنیای فوتبال در ادامه نوشت که اولویت گاوی ماندن در بارسلوناست، این در حالی است که این باشگاه کاتالونیایی پیشنهادی پنج ساله با بند فسخ یک میلیارد یورویی به این بازیکن ارائه کرده است.
گاوی 17 ساله که تا پایان ماه جون 2023 با بارسلونا قرارداد دارد، ارزشش در بازار نقل‌وانتقالات 60 میلیون یورو تخمین زده شده است. گفته می‌شود باشگاه‌هایی همچون چلسی، لیورپول و بایرن مونیخ هم وضعیت گاوی را زیرنظر دارند.
این هافبک اسپانیایی که در سال 2015 کارش را از آکادمی باشگاه بارسلونا آغاز و در ادامه در تیم‌های پایه این باشگاه بازی کرد، در نهایت در سال 2021 به تیم اصلی بارسلونا راه پیدا کرد.
گاوی تاکنون در 46 بازی برای کاتالان‌ها به میدان رفته و آمار دو گل زده و شش پاس گل را از خود بر جای گذاشته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала