Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جانشین "سادیو مانه" از چلسی میاید

© AP Photo / Andy Rainپولیشیچ بازیکن چلسی Manchester City's Rodrigo, left, challenges Chelsea's Christian Pulisic during the English Premier League soccer match between Chelsea and Manchester City at Stamford Bridge, London, England, Sunday, Jan. 3, 2021.
پولیشیچ بازیکن چلسی Manchester City's Rodrigo, left, challenges Chelsea's Christian Pulisic during the English Premier League soccer match between Chelsea and Manchester City at Stamford Bridge, London, England, Sunday, Jan. 3, 2021. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.06.2022
عضو شوید
باشگاه لیورپول برای جایگزینی سادیو مانه به دنبال جذب کریستین پولیسیچ از چلسی است.
به گزارش اسپوتنیک، سادیو مانه که تنها یک فصل دیگر با لیورپول قرارداد دارد، زمزمه جدایی‌اش از این تیم پیش از فینال لیگ قهرمانان اروپا برسر زبان‌ها افتاده است.
این ستاره سنگالی با اظهارنظری که شب گذشته (جمعه) در کنفرانس خبری تیم ملی فوتبال سنگال داشت، به نظر باید جدایی او از جمع سرخپوشان بندر لیورپول را در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی جاری قطعی دانست.
اکنون که زمزمه های جدایی این ستاره به گوش می‌رسد، کریستین فالک خبرنگار مطرح نشریه معروف "بیلد" گزارش داده که سادیو مانه در این تابستان به دنبال جدایی از لیورپول و انتقال به بایرن مونیخ است.
او در ادامه نوشت که لیورپول تنها در صورتی با این انتقال موافقت می کند که بتواند جانشین مناسبی برای او پیدا کند و بدین منظور کریستین پولیشیچ را در نظر دارد.
. ستاره آمریکایی در فصلی که گذشت یک بازیکن ثابت در ترکیب تیم توماس توخل نبود و اصلا بعید نیست که در صورت انتقال عثمان دمبله به استمفورد بریج، پولیسیچ نیز ساز جدایی کوک کند و راهی آنفیلد شود.
این وینگر 23 ساله تا تابستان 2024 با چلسی قرارداد دارد و لیورپول برای جذب او باید با باشگاه لندنی به توافق برسد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала