Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دیدار "گواردیولا" با مالک منچسترسیتی+عکس

© REUTERS / Andrew Yates Pep Guardiola 1
Pep Guardiola 1 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.06.2022
عضو شوید
شیخ منصور مالک منچسترسیتی پس از پایان فصل 2021/22 تصاویری از دیدار خود با پپ گواردیولا به اشتراک گذاشته است.
به گزارش اسپوتنیک، پپ گواردیولا منچسترسیتی را در این فصل به یک قهرمانی دیگر در لیگ برتر رساند. ششمین قهرمانی آنها از زمان تصاحب شیخ منصور در سال 2008.
خلدون المبارک، رئیس هیئت مدیره هفته گذشته خود در مصاحبه سالانه خود گفت که سیتی قصد دارد بازیکنان بیشتری را برای دفاع از عنوان قهرمانی خود به تیم خود اضافه کند.
در حالی که وی اشاره کرد که باشگاه با گواردیولا در زمانی که زمان مناسبی برای بحث در مورد قرارداد جدید باشد، به مذاکره خواهد نشست.
اکنون تصاویری از سرمربی اسپانیایی با مسوولان باشگاه منتشر شده که نشان می‌دهد آنان در حال گفتگو برای برنامه‌های بعدی این تیم هستند.
این تصویر در حساب توییتر شیخ منصور به اشتراک گذشته شده و در مورد آن آمده است:
"دیروز [شنبه] اعلیحضرت شیخ منصور بن زاید آل نهیان با پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی دیدار کرد. این جلسه با حضور خلدون المبارک، رئیس هیئت مدیره باشگاه برگزار شد. این جلسه در پی پیروزی اخیر باشگاه در لیگ برتر انگلیس و برای بحث در مورد برنامه های فصل آینده 2022/2023 برگزار شد."
گواردیولا می‌گوید که در سیتی خوشحال است. با این حال، او همچنین تاکید کرده است که برای تمدید قرارداد عجله نخواهد کرد و هرگونه تمدید باید برای باشگاه و همچنین خودش مناسب باشد.
این در حالیست که باشگاه انگلیسی ماه گذشته ارلینگ هالند، مهاجم اهل ناروی بورسیا دورتموند که از ستاره‌های نام‌دار این روزهای دنیای فوتبال است را به خدمت گرفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала